Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
hej!! Mam pytanie czy Rover 75 z angli się opłaca? Czy warto bawić się w przekładki? Jak te samochody zachowują sie po przekładce? Jak z częściami do przekładki? Ogólnie czy warto się w to ładować? Widziałem na angielskich stronach piękne roverki 75 w roczniku 2003-2005 w cenach nieprzekraczających 5 tys funtów. A można kupić starsze roczniki nawet dużo poniżej 3 tys funtów. Co o tym sądzicie? I jakie mogą być ceny takiej przekładki?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 11, 2010 18:41, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 31, 2009 11:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Użytkuje auto po przekładce i jeżeli jest dobrze zrobiona nie ma żadnych problemów w użytkowaniu , we Wrocławiu to koszt za robociznę ok. 2500-3000 tys. zł plus części . Nie wiem jak z roverkiem ale np. do Berlingo 2001 rok części kosztowały mnie 3000 tyś do audi A6 2001r. ok. 5000 , do passata już po lifcie znalazłem za 1500 zł wiec to nie ma reguły.
[ Dodano: Sob Sty 31, 2009 12:22 ]
Jest jeszcze taka opcja ale nie wszędzie chcą takie auto zarejestrować
Interesowałem sie tym tematem, jednak spasowałem. R75 jest autem nafaszerowanym elektroniką i trzeba mieć pewnego fachowca, żeby zrobił przekładkę jak należy. Części to pewnie będzie znaczny koszt, strzelam że ok 4-5tyś. Do tego po przekładce musisz się liczyc z tym, że ludzie boją się takich aut...I przy ewentualnej odsprzedaży musisz się liczyć z ceną niższej od wartość rynkowej i trudnością ze znalezieniem kupca
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No ja wlsnie 29 stycznia br. dowiadywalem sie odnosnie przekladki no i da sie zrobic i nawet jeden taki jezdzi w Konskich ale do tego potrzebny jest drugi albo polowka drugiego koszt 3 3,5 tys plus czesci no i trwa to ok miesiaca
Ogolnie auto nie ma homologacji lewo prawo a co za tym idzie otworow technologizcnych w scianie grodziowej wiec trzeba ja przespawac w sumie to wsyzstko jest do zrobienia ja osobiscie sie nad tym zastanawiam.
Jednym słowem szkoda zachodu!! Chyba lepiej dołożyć parę tysięcy i być pewnym że nic nie odpadnie w środku naszego roverka i że kała zawsze skręcą w tę stronę którą chcemy
Nie będę zakładał nowego tematu i tu zapytam. Orientujecie się może w temacie, czy przekładka z r75 przedlift będzie pasować do r75 polift? Nie chodzi mi o kolorysykę itp, tylko czy np deska i inne elementy będą ok?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum