Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam.
Od kilku dni, jak jeżdżę roverkiem blokuje mi się po zahamowaniu lewy klocek hamulcowy. Odblokowuję się tylko wtedy gdy się pojedzie do tyłu.
Felga strasznie się grzeje, niezły smrodek z tego.
Proszę o porady.
Ostatnio zmieniony przez asiagom Sro Sty 12, 2011 23:06, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 12, 2011 12:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Sty 12, 2011 12:23
asiagom napisał/a:
Proszę o porady.
Zdjąć koło, odkręcić zacisk, przesmarować śruby pływające, wyczyścić (albo zmienić jeśli już ich czas) klocki, wyczyścić blaszki mocujące klocki, sprawdzić stan tarcz, ewentualnie zeszlifować rant, sprawdzić stan tłoczka i gum.
Sprawdź przy okazji metalowa obejmę mocującą przewód elastyczny do zwrotnicy, bo może być trochę rdzy i płyn się nie cofa co powoduje blokowanie zacisku. Sam miałem taki przypadek.
Witajcie mam prośbę mógłby ktoś umieśćić link do fotorelacji z naprawy hamulca ręcznego chodzi mi o ten plik pdf ze zdjęciami zacisku :D:D robiłem format i zapomniałem o tym pliku
aha i czy to prawda że klocki hamulcowe od strony tłoczka mają takie małe wypusty i te muszą naskoczyć na te nacięcia na tłoczku bo inaczej klocek będzie się ścierał pod ukosem ( ja tak właśnie mam )
Balas87 Daj znać jak bierze ręczny po tej naprawie bo to samo mnie czeka. Ręczny nic nie trzyma już:( a i nożny na tył chyba też nie bo ostatnio mi tylne tarcze rdzą zaszły i nie pomaga jazda i hamowanie. Tłoczki stoją albo zapowietrzony tyl. Auto kupione 2mies. temu ale jest co przy nim robić:)
[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 21:02 ]
A mam rozbitka 618Si i tylne zaciski sprzedałem za "psie" pieniądze:(((( a to naprawde chodliwa część. Teraz czeka mnie regeneracja tych o ile tłoczki nie zardzewiałe.
heh no dam znać tzn u mnie jeden będzie regenerowany bo guma na tłoczku strzeliła i rudą zaszło wszystko więc pewni nowy tłoczek będzie pozostała jedynie kwestia czy da się w ogóle to zregenerować bo jak rozbiorę wszystko i okaże się że wżery są za głębokie to też pozostanie mi szukać jakiegoś zacisku i ewentualnie jego regeneracja.... Drugi mój zacisk wydaje się być w lepszym stanie tj wszystkie gumy całe no i ręczny na nim trzyma w miarę...... ale tak jak mówie bez rozbiórki nic się nie dowiem, plus tego nowe klocki i tarczę i ma hulać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum