pgrad, jeszcze nie widziałem patentu, żeby wspornik był przykręcony do silnika, ale może mało widziałem Teraz pytanie czy poradziłeś sobie z tym trzpieniem od pompki do pedału sprzęgła? Podmieniłeś go?
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 10:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dostałem nową podstawę wysprzęglika. coś takiego: http://allegro.pl/rover-4...3150639727.html
to jest montowane tylko w dieslach z tego co zauważyłem.
Teraz mam kolejny problem, jakiś miesiąc temu wymieniłem komplet sprzęgła. Poprosiłem mechanika żeby dokładnie wyczyścił łapę sprzęgła (ale czy to zrobił?) Teraz wymieniłem pomkę i wysprzęglik + to mocowanie. Wszystko było fajnie przez te kilka dni. Teraz znowu nie mogę wbic 1 biegu (po włączeniu silnika). Olej w skrzyni to castrol 75w90 który został wlany bez mojej prośby/zgody przez mechanika. Mam olej texaco MTF94 / 75W80 ale nie sądzę żeby objawy ustąpiły po wymianie samego oleju. Czuć pod pedałem, że sprzęgło nie jest wysprzęglone (tzn. stawia mniejszy opór niż kiedyś, stało się to stopniowo). Dzisiaj jeszcze spróbuje odpowietrzyć układ wysprzęglik/pompka i sprawdzę czy nie ma wycieków. Podejrzewam że skończy się na docisku. Jak zdejmę wysprzęglik to łapa chodzi lekko (jakiś 1mm góra dół, i kilka mm lewo prawo), ale ręką sprzęgła nie wysprzęgle.
Do do samego układu wysprzęglik pompka. To udało mi sie bez problemu podmienić to metalowe cięgno. wsadziłem mały śrubokręt między uszczelkę a trzpień, następnie podważyłem "od środka" tak żeby nie rozewać gumy i zeszło moment. Następnie zdjąłem seger, wysunąłem troszke cały tłok i wsadziłem nóż między metalowy kołnierz a plastikowy tłok, i też poszło bez problemu. Później odpiąłem przewody od starego wysprzęglika i pompy i zdjąłem z nich stare uszczelki i przełożyłem z nowego przewodu. Cały układ zamontowałem na samochodzie i odpowietrzyłem. Po tej operacji mogłem z trudem wbić 1 bieg. Ogólnie im wyższy bieg tym łatwiej idzie. Po zamontowaniu nowej blachy wszystko fajnie działało do powrotu z pracy dzisiaj.
[ Dodano: Pią Kwi 26, 2013 14:43 ]
Co do podstawy od Frellandera. Nie dało rady jej zamontować ponieważ u mnie łapa sprzęgła jest zwrócona w dół. A w waszych R zapewne w górę. Trzebaby zdjać skrzynię i podmienić/przerobić łapę sprzęgła a to są dużo większe koszty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum