Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1,8] nie chce odpalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1,8] nie chce odpalić
Autor Wiadomość
griszka111 



Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 4



Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 00:15   [R45 1,8] nie chce odpalić
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam roverkowiczów!!!
Rozsypał mi się silnik, korba wyszła bokiem , zrobiłem przekładkę bloku z 75 1,8 bo mechanior stwierdził z eto wystarczy. Blok kupiony na allegro , o ile wiadomo po angolu, sprawdzone dosłownie wszystko , rozrząd , koła założone tak jak mają być , kompresja jest, pompa pracuje , iskra jest, przewody też sprawdzone , cewki sprawne, po godzinach ślęczenia na forum znalazłem coś na temat koła zamachowego , ze musi być odpowiednie , ja mam założone to ze starego bloku, a i czujnik położenia wału był zmieniony . Czy te koła różnią sie czymś w 75 i 45?? i czy może to mieć wpływ na to ze Roverek ciągle nie gada??
i jeśli to jest to to jak dobrać odpowiednie elementy żeby zaczął rozmawiać.

ps. mechanior stwierdził ze " tak jakby iskra nie była tam gdzie trzeba" , czy sterownik nią nie steruje ??? nie mam pojecia co to znaczy???

Chciałbym jeszcze nadmienić że mój stan psychiczny z dnia na dzień sie z tego powodu pogarsza ponieważ za długo już to trwa.
Z góry dziekuję za zainteresowanie sie tematem i proszę o pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 00:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 09:32   

Nie znam się za bardzo na szczegółach, ale wydaje mi się, że jeśli koło zamachowe będzie "nieodpowiednie" to immobiliser będzie Ci blokował i dlatego nie możesz odpalić.
A jakie koło będzie "odpowiednie" to pewnie zaraz ktoś o większej wiedzy ode mnie napisze.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 09:20   

Jeśli kolo zamachowe przełożyłeś ze swojego starego silnika, to autko powinno zagadać.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
griszka111 



Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 4



Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 12:45   

Immo jest ok. po rozłączeniu , samochód kręci , pompuje paliwo , ale nie gada, dzwoniłem do ASO powiedzieli że trzeba też założyć koło zamachowe z 75-tki i czujnik też , dam znać jak sytuacja się rozwinie
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 12:56   

Czyje ASO?
 
 
 
griszka111 



Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 4



Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 14:40   

Teraz to już Land Rover-a

[ Dodano: Nie Kwi 28, 2013 15:40 ]
dokładnie to była Altoma z Komornik
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 14:46   

jak został Twój stary komputer, to i koło zamachowe powinno zostać.
Sprawdź jeszcze włącznik zderzeniowy, bo pewnie Ci szarpnęło jak korbowód wyszedł bokiem.
No i przejrzyj jeszcze raz wiązki, czy coś się nie rozłączyło przy przekładce.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
griszka111 



Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 4



Wysłany: Pon Lut 17, 2014 21:43   KU PRZESTRODZE , HISTARIA PRAWDZIWA!!!

Po trudach i nerwach związanych z oczekiwaniem na ożywienie Roverka jest sukces!!!pierwszą sprawa która należało zrobić to sprawdzenie czujnika położenia wału .Mimo iż zostało to zrobione, okazało sie że wymieniony o dziwo nowy też był trafiony i nie pozwalał na generowania iskry , kupiłem na szrocie za 30 pln o dziwo iskra waliła aż miło , rowerek wrócił do żywych , ale na tym nie skończyły się problemy , nie miał w ogóle mocy , i przy wyższych obrotach gasł, pomogła zmiana mechanika gdyż dotychczasowy sie chyba "wypalił" albo nie starczyło mu ambicji , co się okazało , nowy mechanik ożywił autko w kilka godz. poprzez właściwe złożenie rozrządu , tak jak książka pisze (dosłownie )!!! koszt 130 PLN, masakra , zmarnowany czas, nerwy przez taką prozaiczną sprawę !! Uważajcie forumowicze na partaczy i gości którzy uważają ze wszystko wiedzą !! !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45]Nie chce odpalić
mario409 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sty 07, 2017 22:43
Lemur
Brak nowych postów [R45] Nie chce odpalić
kackers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Maj 29, 2007 08:25
piter34
Brak nowych postów [R45] Nie chce odpalić, zero reakcji.
baltian Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Maj 12, 2009 18:29
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 45 iTD] Zgasł i nie chce odpalić
domin201 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lut 05, 2012 20:47
bizon
Brak nowych postów [R 416 ] Po wymianie HGF nie chce odpalić
seyfer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Sty 21, 2011 07:50
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink