Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG MGF] Naprawa zawieszenia w MG MGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG MGF] Naprawa zawieszenia w MG MGF
Autor Wiadomość
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Nie Maj 05, 2013 10:31   [MG MGF] Naprawa zawieszenia w MG MGF
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam. Jestem być może przyszłym właścicielem MG MGF z 1997 roku. Sprzedający w trakcie zadawanych pytań poinformował mnie, że w sprzedawanym samochodzie są wyczuwalne luzy na sworzniach zwrotnicy z przodu. Moje pytanie czy w tym modelu naprawa zawieszenia to skomplikowana operacja, czy jest dostępność części szczeg zamienników. Nie miałem wcześniej styczności z tą marką a MG MGF to piękny samochód i chciałbym móc poczuć przyjemność z jazdy takim samochodem. Patrząc na różne zdjęcia i schematy zawieszenie ma specyficzną konstrukcję i stąd moje obawy o nieskomplikowaną naprawialność elementów tego zawieszenia.Szczególnie właśnie wymiana sworzn,i tulejek, wahaczy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 05, 2013 10:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Maj 05, 2013 11:49   

sworznie to banal, kosztuja 30-40 pln w zamienniku za sztuke ( aczkolwiek w aucie jest ich bodajze 8 szt ) nietypowe w nich jest to ze sa wkrecane w zwrotnice, dosc duzym kluczem ( bodajze 46 mm ) ktory musi byc dlugi ( musi sie zmiescic trzpien sworznia )
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Nie Maj 05, 2013 19:45   

Rozumiem z tego, że największym problemem może być zdobycie klucza płaskiego o rozmiarze 46 mm. A tak poza tym większych problemów nie powinna sprawić wymiana sworzni? Jeszcze nie wiem dokładnie które są do wymiany, ale przy negocjacjach cenowych chciałem mieć informacje na temat stopnia skomplikowania tej operacji.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Maj 05, 2013 20:23   

nie plaskiego!!!!
nasadki! plaski tego nie ogarnie, potrzebny jest udar do odkrecenia ( fabrycznie jest z klejem do gwintow ) a wysokosc "nakretki" na sworzniu jest bardzo niska - plaskim ja zmasakrujesz tylko i tyle z tego bedzie
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGf] Naprawa zawieszenia
hedgard1 MGF i MG TF 3 Wto Lis 15, 2016 23:59
flapjck1
Brak nowych postów [MGF] naprawa i poprawki
trollbee MGF i MG TF 20 Wto Wrz 23, 2008 23:04
trollbee
Brak nowych postów [MGF] Naprawa: komputer, sonda itd.
Mad MGF i MG TF 15 Pon Wrz 20, 2010 19:40
Mad
Brak nowych postów [MGF] Naprawa sterowniak SRS Airbag
nowy889 MGF i MG TF 10 Czw Lis 28, 2019 12:20
Xakari
Brak nowych postów [MGF]Zamek terkocze naprawa czy wymiana
nowy889 MGF i MG TF 2 Wto Cze 30, 2020 22:57
nowy889



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink