Wróżki nie jesteśmy, żeby z tak rozległego opisu wnioskować o gotowym rozwiązaniu.
Co to za instalacja gazowa?
Czy chodzi w pełni sprawnie? Czy były z nią problemy?
Masz silnik o nienajmniejszej pojemności, na starcie trochę benzyny może zejść.
Gaz Stag 100 (ll-gen)z emulatorem Stag2 E4. Jak już pisałem nie widzę nigdzie przecieków. Zrobiłem 600km i rezerwa zaczęła się palić w tym czasie auto odpaliłem 2 razy.
Jeśli to wtryski to bardzie obstawiali byście uwalony emulator (daje napięcie podczas jazdy na pb) czy nieszczelny wtrysk ?
Dobrym sposobem było by wyciągniecie listwy i podłączenie pompki na krótko a dla drogiego wariantu sprawdzenie napięć na kostkach ?
Ale ile benzyny ubywa? czy jest to jakas duza ilosc czy mala ilosc?eh pojecie wzgledne, ale postaraj sie jakos okreslic ilosc na 100km, albo na te 600km ktore przejechales...
W moim 618 to normalne ze zuzywa sie tez benzyna podczas jazdy na gazie, w malej ilosci ale zawsze, podobno tak jest w bezposrednim wtrysku paliwa.
Jezdzilem caly czas na gazie( auto odpalam ale po kilku sekundach w lecie zmieniam na gaz) i popsul mi sie wskaznik rezerwy, az pewnego dnia nie odpalilem auta. Nie wpadlem na to ze poprostu skonczyla sie benzyna, skoro rezerwa nigdy swiecila.
Przeglady LPG robie co pol roku, wszystko wporzadku.
W 618 nie masz bezpośredniego wtrysku do cylindra, tylko prawie normalny sekwencyjny (400 to full group, więc w 600 jest pewnie podobnie)
Zużywanie benzyny w aucie z instalacją gazową to efekt:
- rozgrzania parownika do zadanej temperatury na starcie (norma)
- problemów z pracą na gazie i automatycznego przełączania na benzynę (zdarza się na niskich obrotach i czasami na wysokich)
- celowego ustawienia przez gaziarza, jeśli auto nie było w stanie poprawnie pracować na gazie - w zależności od sterownika można ustawić przedział obrotów, po których auto przełącza się z powrotem na benzynę
- w silnikach z wtryskiem bezpośrednim do cylindra benzyna jest wtryskiwana co któryś cykl pracy, ze względu na swoje właściwości smarujące
ED: to co opisałem to oczywiście kwestie związane z funkcjonowaniem instalacji, szczelność, puszczanie gazu to zupełnie osobna para kaloszy.
Czy w przypadku, gdyby puszczał wtryskiwacz benzynowy, to czy nie powinno to mieć wpływ na kulturę pracy silnika? Wszakże któryś cylinder dostawałby bogatszą mieszankę..
@Blesso
Nie jest istotne jak często jeździłeś, tylko ile przejechałeś i ile benzyny miałeś wcześniej...
klocuch12 [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 12, 2013 01:33
Administracja forum ROVERki.pl informuje:
Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
a moze po prostu sparcial ci gdzies przewod idacy pod samochodem od zbiornika , ja pewnego dnia zauwazylem jaks plame pod samochodem i musialem odciac kawalek przewodu i dorobic kawalek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum