Forum Klubu ROVERki.pl :: [Accord TDi] Wymiana uszczelniaczy przy rozrządzie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Accord TDi] Wymiana uszczelniaczy przy rozrządzie
Autor Wiadomość
karol6376 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 19:14   [Accord TDi] Wymiana uszczelniaczy przy rozrządzie
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam!

Na dniach będę wymieniał rozrząd w Hondzie. Częsci już zakupione ale przeczytałem żeby wymieniać przy okazji uszczelniacze. Jak zdjąłem osłone rozrządu to u góry za tym kołem widać, że troche zaczyna się pocić. Mam kupić tylko te uszczelniacze czy są jeszcze jakieś?

Taki

i dwa razy ten??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 08, 2013 19:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 19:48   

więcej nie ma. Tylko te 3.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
johnypepelos 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 52
Skąd: POLKOWICE

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 08, 2013 19:53   

Witaj, napewno bedzie na wałku rozrządu (z obu stron) i wale korbowodowym jedna, pompę wody wymienia się całą wiec odpada. To chyba na tyle pozdro.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 21:43   

pompy wody nie ma co wymieniać ... ona nie jest w żaden sposób powiązana z rozrządem, tylko jest napędzana paskiem wieloklinowym poprzez wałek pompy wspomagania kierownicy. Dlatego też w przypadku zerwania paska wieloklinowego nie jedziemy dalej. A co do rozrządu, to wystarczy wymienić 2 paski 3 rolki i 3 uszczelniacze :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 23:06   

Brt, od wałka rozrządu jest jeden uszczelniacz od strony rozrządu a drugi gdzie ?? ?
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sob Lut 09, 2013 00:13   

drugi od strony paska pompy :wink:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lut 09, 2013 00:31   

Cytat:
drugi od strony paska pompy ;)
:ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
johnypepelos 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 52
Skąd: POLKOWICE

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 08:35   

Brt napisał/a:
pompy wody nie ma co wymieniać ... ona nie jest w żaden sposób powiązana z rozrządem, tylko jest napędzana paskiem wieloklinowym poprzez wałek pompy wspomagania kierownicy. Dlatego też w przypadku zerwania paska wieloklinowego nie jedziemy dalej. A co do rozrządu, to wystarczy wymienić 2 paski 3 rolki i 3 uszczelniacze :ok:



No dobra nie wymieniamy pompy wody...ale ja mialem taki przypadek w moim golfie 3, tam pompa nie byla na rozrządzie-wiec myślę bedzie taniej jak nie wymienie pompy tylko pasek rorządu, uszczelniacze i napinacz, po jakiś 20kkm może mniej musiałem wymieniać pompę wody bo się po prostu rozsypała i kolejny raz musiałem grzebać w tej samej okolicy, a można było tego uniknąć. 2przypadek: mój ojciec kupił T4 wymieniłem mu rorząd tam jest budowa podobna do roverka bo z jednej strony pasek na wale, wałku rorządu i dodatkowo jest pompa wody na rorządzie z drugiej str. silnika jest pasek na pompie wtryskowej i wałku rozrz. I znów cięcie kosztów i pompa wody nie wymieniona, rozleciała się po ok 40kkm z tym że w tym przypadku silnik zgasł i nie dało się go odpalić. Od tamtej pory czy jest na pasku(pompa wody) czy też nie ma bede zawsze wymieniał i innym polecał.

Niechce się wymądrzać bo nie jestem mechanikiem z zawodu, możliwe że tylko mnie taki przypadek spotkał ale skoro się ma przygotowany samochód do wymiany paska to nie zaszkodzi wymienić. [/b]
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 10:17   

johnypepelos napisał/a:
kolejny raz musiałem grzebać w tej samej okolicy

widziałeś gdzie jest pompa wody w sdi? nie wygląda na tą samą okolicę co rozrząd ;)
w każdej chwili bez większych problemów możną ją sobie wymienić
no ale jak ktoś się mocno upiera to niech wymienia
ja bym tu silników VW nie porównywał do Rovera bo tu jest dużo lepiej rozwiązane
 
 
johnypepelos 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 52
Skąd: POLKOWICE

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 10:55   

szoso napisał/a:
widziałeś gdzie jest pompa wody w sdi?


Oki. Własnie zajrzałem pod obudowę rozrządu i faktycznie nie ma tam pompy wody ani w pobliżu, jeśli dobrzę myślę to można do niej się dostać od spodu samochodu? ;-)
Fakt głupi pomysł porównywać VW do Roverów. Sorry
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 10:57   

johnypepelos napisał/a:
jeśli dobrzę myślę to można do niej się dostać od spodu samochodu? ;-)

dobrze myślisz, od spodu z przodu ;)
 
 
karol6376 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Kielce



Wysłany: Wto Lut 12, 2013 13:53   

A montował ktoś z Was uszczelniacze Corteco OM? Bo nie mają u Tomiego tych LZB100271 oryginalnych tylko takie zamiennnik
 
 
19bizon08 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 76
Skąd: okolice Szczercowa



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 16:25   

Panowie, około miesiąca temu gościu wymieniał mi rozrząd i miałem walnięty uszczelniacz z prawej strony, to powiedział że trzeba wymienić wszystkie i tak zrobił. Teraz patrze olej mi gdzieś trochę leci w okolicach filtra itp. Otwieram maskę a tam z lewej strony w dolnej części obudowy ewidentne ślady rzygającego oleju. Boże czy naprawdę nawet wymianę uszczelniacza można spartaczyć ?? ? Co za mechanicy. Nie wiem czy w ogóle do niego to zaprowadzę na reklamację czy do kogoś normalnego.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 16:30   

19bizon08 napisał/a:
Nie wiem czy w ogóle do niego to zaprowadzę na reklamację czy do kogoś normalnego.

reklamuj, ja tak zrobiłem, dlaczego masz płacić komuś jeszcze raz, zapłaciłeś już i ma nie lecieć
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 17, 2013 10:32   

można spartaczyć .... aczkolwiek ja trafiłem na jakiś taki uszczelniacz co się "za lekko" w obudowę wbijał i go wypchało ... mechanik kolejny dla bezpieczeństwa wkleił na jakieś cudo ... później po kilku latach znowu został wymieniony ale juz bez problemów udało się go poskładać bezklejowo i było sucho ....
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Problemy po wymienionym rozrzadzie
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 22 Pią Kwi 09, 2010 10:14
wojtekkk
Brak nowych postów [Honda Accord] Gaśnie przy odpalaniu
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Wrz 21, 2007 15:40
michal-555
Brak nowych postów [Honda Accord] Przy przełączaniu na gaz gaśnie
jacekmarus Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Lis 27, 2008 23:21
NEOSSS
Brak nowych postów [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Berserker Rover serii 600, Honda Accord 20 Sob Lut 04, 2012 17:23
93karol
Brak nowych postów [Accord 2.0 Tdi] Szarpanie tylko przy jezdzie na wstecznym.
Pawlo153 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Lip 11, 2011 18:58
rami1000



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink