Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Gasnie na Wolnych Obrotach ?????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Gasnie na Wolnych Obrotach ?????
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 11:34   

Do ECU to masy za bardzo nie powinno być w R200 z silnikiem benzynowym...
Powiedzmy że ECU ma swoją masę na obudowie, dlatego jest w plastikowych obejmach.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 15, 2013 11:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Sro Maj 15, 2013 11:59   

Owszem. Ma masę przez złącze główne (pin nr. 14) ale drugi koniec przewodu jest przykręcony do nadkola za przekażnikami.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 12:10   

Tak przez złącze, ale sama obudowa jest izolowana i podanie masy na nią spowoduje niepalenie auta.
 
 
 
bolus85 



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 62
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 07:49   

nic z tego nie czaje ale dobra coś będę radził muszę to rozpracować bo nie daje mi to spokoju wyciągałem zbiornik wczoraj i tam jest wszystko dobrze trochę takie były styki pordzewiałe na pływaku ale sprawdzał to mechanik i twierdzi ze to nie od tego że to nie ma nic wspólnego to ja już nie wiem !! !
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 17:59   

Poniżej zdjęcie z opisem co gdzie w silniku:
http://obrazki.elektroda...._1368601183.jpg

I jest tam także zaznaczone który to przewód masowy.
Sprawdź jego połączenie z karoserią.

Pozdrawiam
 
 
 
bolus85 



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 62
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 18:40   

masę sprawdzałem już jakiś czas temu i wszystko gra nawet wyciągałem wtyczki są dwie z jednej i z drugiej strony błotnika i nic to nie pomaga nie wiem po prostu rozkładam ręce bo juz nie mam pojęcia
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 18:55   

A spróbuj dla testu dać dodatkowy przewód między karoserią a ujemną klemą akumulatora.
Tylko do karoserii musi być przykręcony do odsłoniętej blachy.
 
 
 
bolus85 



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 62
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 18:58   

dałem kolego drugą tez masę od bloku do karoserii i nic
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 19:01   

Wskazówka paliwa momentalnie spada w dół?
 
 
 
bolus85 



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 62
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 19:10   

tak jak tylko sie zapala błąd to spada do zera a jak gaśnie błąd to się podnosi zbiornik ściągałem wczoraj i tam jest wszystko ok a najśmieszniejsze jest to ze jak wyłączę auto z tym błędem i zapale sam zapłon to sie podnosi do góry !! !!
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2013 19:21   

Masz nieźle naknocone, coś z kabelkami.

Ja bym wyciągnął 3 przewody od licznika w miejscu gdzie jest wskaźnik paliwa. Jak to się stanie to zmierzył bym jakie napięcie panuje na każdym z pinów.

Masa oraz zasilanie powinno być na stałe (zasilanie z akumulatora) zaś sygnał jest w przedziale 0->5V.

Jak tak się stanie to któryś sygnał zwariuje i znajdziesz przyczynę, ale najpewniej albo masa ucieka albo zasilanie, sygnał obstawiał bym za sprawny.
 
 
 
bolus85 



Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 62
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Maj 16, 2013 19:27   

ok bede jutro to sprawdzał bo myślałem morze ze gdzieś zimny lut puścił na desce ale ściągałem dzisiaj i tam jest dobrze nie widać ze coś by się sfajczyło
 
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Pią Maj 17, 2013 00:28   

Sprawdż napięcie z przekażnika głównego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Gaśnie na gazie na wolnych obrotach.
Janus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 04, 2007 21:47
k3master
Brak nowych postów [R420] Gaśnie na wolnych obrotach+brak połączenia z ECU
po raz pierwszy mnie zaskoczył
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Lut 11, 2009 21:07
laskarm
Brak nowych postów [416Si 98] Spadł przewód WN-teraz gaśnie na wolnych obrotach
urlop szlag trafił
arcx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Sie 08, 2009 21:09
blue827
Brak nowych postów [MG ZS] Dławi się na wolnych obrotach
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Maj 12, 2008 13:23
piter34
Brak nowych postów [R400 2,0Di] Telepie na wolnych obrotach
moriel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Cze 15, 2010 21:04
moriel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink