Wysłany: Sob Maj 25, 2013 20:12 [R75] błąd świateł
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
jakiś czas temu przerobiłem lampy dokładając bi-xenon. Wszystko pięknie świeci a auto przyciąga wzrok, ale pojawił się problem, otóż komputer wyświetla mi błąd świateł że niby żarówki spalone, po zastosowaniu filtrów błąd jest dalej wyświetlany.
Miałem też problem z radiem, gorzej grało i łapało zakłócenia to samo tyczy się cb-radia
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 25, 2013 20:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zestaw HID ksenon, który można zakupić na allegro, ja swój zmawiałem w sklepie motoryzacyjnym i kosztowało mnie to 250 zł, jest już na nowych przetwornicach grubości ok 1cm.
przetwornica wytwarza wysokie napięcie do palnika a niskiej jakości przetwornica wytwarza dodatkowo sporo zakłóceń. Możesz popróbować wstawiać filtry, kondensatory itp - możne coś ugrasz, ale generalnie china to china
Powiadomienie o "przepalonych" żarówkach można wyłączyć.
Wstawianie kondensatorów w układ linii komunikacyjnej może owocować innymi kwiatkami
Najlepszym sposobem na pozbycie się zakłóceń byłaby wymiana przetwornic na porządniejsze.
Resztę sposobów od filtrów po owijanie kabli i przetwornic "janem niezbędnym" masz opisane w google.pl.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No tak tylko kupiłem zestaw z wyższej półki i miało nie być problemów, muszę podjechać do znajomego bo zostawiłem u niego pudełko. Oglądałem to wczoraj i z tego co widziałem to są tam filtry orginalnie w zestawie, pytanie czy dobrze podłączone bo widziałem dwa filtry po jednej stronie i coś mam wrażenie ze mi mechanik źle poskładał
Jak Ci to składał mechanik, to niech Ci poprawi A jak stwierdzi, że się nie da, podjedź do innego - elektryka samochodowego. Jak ten stwierdzi, że się nie da, oddaj zestaw i kup coś jeszcze bardziej porządnego.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Chyba muszę się przyzwyczaić do tego błędu, specjalnie lampy zostały pomalowane klarem żeby nie żółkły. Do cb najwyżej kupie jeszcze filtr i pewnie pomoże, trudno kiedyś najwyżej wymienię te przetwornice, dziękuję wszystkim za cenne informację
Ten błąd objawia się wyświetlaniem na panelu LCD (zegary HIGH-PACK) symbolu żarówki czy to tylko dioda sygnalizująca, że żarówka jest przepalona? Jak to drugie, to spoko, a jak to pierwsze, to w końcu wypali Ci się wyświetlacz. Naprawa tego jest niemożliwa, zatem będziesz musiał wymienić zegary lub sam LCD (z innych zegarów).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, to te wyświetlacze sa takie kiepskie ze sie wypalają?
Jak to wyświetlacze tego rodzaju Można byłoby przeżyć, gdyby były ogólnodostępne. Niestety, to jakaś wydumka i ciężko znaleźć zamiennik, a dokumentacji do modułu nie ma żadnej i nikt raczej się nią nie podzieli. Wypala się jeśli długo świeci się zwłaszcza w jednym miejscu.
Mój wyświetlacz, który po mimo wieku wciąż ma wszystkie linie, niestety dość szybko się wypala, a kiedy jeździłem z symbolem żarówki na ekranie LCD, to widzę, że w tym miejscu świeci słabiej. Pewnie nie bez powodu wszelkie wskazania na LCD znikają po kilkunastu sekundach Na pewno też aby nie odwracać uwagi kierowcy od drogi, ale być może aby oszczędzać LCD. Chociaż warningi święcą do czasu usunięcia usterki lub np. uzupełnienia płynów. Ze wskazań na żądanie tylko elektroniczny prędkościomierz nie wyłącza się samoczynnie, ale on nie jest dostępny domyślnie i zmieniają się na nim wartości pokazywane. Jednak po dłuższej jeździe zauważyć można, że wyświetlacz ciemnieje. Wystarczy go wyłączyć na kilka minut. Ostygnie i działa dalej. Jednak ciągłe świecenie warningu spowoduje to co wyżej napisałem. Swój wyświetlacz oszczędziłem zmniejszając mu moc świecenia i kontrast.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No to pięknie , ja mam właśnie wyświetlacz, ale już przeżył swoje lata świetności bo linie już widać. Dziwi mnie fakt że po podłączeniu specjalnych filtrów które są przeznaczone właśnie do tego typu błędów, problem nie znikł. Wychodzi na to ,że filtry sprzedawane w sklepach motoryzacyjnych można sobie wsadzić w d.....
ale już przeżył swoje lata świetności bo linie już widać.
To akurat możesz sobie naprawić za 150 zł w Zielonej Górze - wysyłkowo. Martw linie powstają przez ultenienie się kleju przewodzącego, łączącego taśmę z panelem LCD. Ja pisałem o wypaleniu się i wyblaknięciu wyświetlacza.
rAfAl86_6A napisał/a:
Wychodzi na to ,że filtry sprzedawane w sklepach motoryzacyjnych można sobie wsadzić w d.....
Albo te przetwornice Co ten filtr miał zrobić? Poprawić radio CB? Czy wyłączyć żarówkę na LCD?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
fajnie ze o tym wspomniałeś - widziałem to kiedyś na filmiku i mnie to zaciekawiło. Zeby go włączyć to tylko T4 czy da sie inaczej?
Akurat T4 nie potrafi tego zrobić. Należy ustawić odpowiedni bit w pamięci eeprom zegarów. T4 niestety przy pełnej diagnostyce i konfiguracji może nadpisać ten bit i wyłączy nam prędkościomierz
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum