Wysłany: Pon Maj 27, 2013 22:00 [214 Si 1,4 103ps 97'] przeguby a cisnienie w oponie??
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Hej, Dawno mnie tu nie bylo i cale szczescie tzn ze Roverek dawal rade ale jednak wrocilem
Do rzeczy, w swojej 6 letniej historii z Roverkiem wymienialem juz dwa razy przeguby. Wlasnie wymienilem po raz kolejny lewy zewnetrzny przegub i koncowki drazkow (luz byl taki ze jak chamowalem do drgala kierownica).
Zastanawiam sie skad ta przypadlosc mojego Roverka z tymi przegubami i z czego to wynika? Mam kilka pomyslow ale nie wiem czy ktorys bedzie trafny:
1) ciagle niskie cisnienie w lewej przedniej oponie, regularnie musze sprawdzac i dopompowywac, zdarzalo sie ze jezdzilem na 1,2 bara
2) ciagle zostawianie Roverka na duzych Wroclawskich kraweznikach na wiele dni / tygodni. Roverek sobie siedzi taki pochylony wiec sily naprezajace napewno robia swoje.
3) ma taka przypadlosc i juz.;;)
ps - czy ktos z Was tez ma permamentne problemy z przegubami? Od razu mechanik powiedzial mi ze prawy tez juz sie powinno wymienic za niedlugo.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 22:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dwa razy przez 6 lat to raczej sporo, chyba że się bardzo dużo jeździ.
Może osłony przegubów są kiepskiej jakości i jak popękają to woda piach i dalej wiadomo....
Jedyne co przychodzi mi do głowy to nie wciskać za mocno gazu na skręconych kołach.
Ogólnie trzeba wyrobić sobie taki nawyk aby nie przyspieszać podczas skręcania tylko dopiero na prostych kołach.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum