Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wymiana rozrządu silnik 2.0 SDi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wymiana rozrządu silnik 2.0 SDi
Autor Wiadomość
sammer21 



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Jastrzębce



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 09:57   [R620] Wymiana rozrządu silnik 2.0 SDi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam

wiem ze temat rozrzadu przewija sie przez forum ale nei moglem znalezc tematu wymiany rozrzadu do silnika 2.0 SDi. Czy moze ktos podac linka badz napisac jak sie wymienia te dwa paski. Tak jak w tym poscie krok po kroku http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=21617

Z gory dzieki
sammer21
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 23, 2009 09:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 23, 2009 10:26   

Kolego masz Rave ? jak nie to najwyższy czas się z nim zapoznać :D
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 23, 2009 11:51   

Skiba, nie każdy zna angielski :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 23, 2009 12:15   

Ale może niemiecki :mrgreen: Nie ma polskiego Rave :sad:

Tam jest najlepiej opisane, ale również za pomoczą ksiąski Haynes (english only) da się łatwo zrobić. Tam jest to wersja bardziej dla laików :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ronaldo_poznan 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Cze 06, 2013 13:50   

Odkopię kotleta...
Czy ktoś z tu obecnych, szanownych użytkowników, jest w stanie mi odpowiedzieć czy do wymiany pasków w turbo dieslu 2.0 (sdi z R25) potrzebne są jakieś blokady?
Nie mam w tej chwili jak sprawdzić w Haynes'ie.
Dzwoniłem do dwóch mechaników i wszyscy twierdzili, że nie mają blokad do tego silnika.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Cze 06, 2013 19:03   

Mozesz sobie blokowac (jest taka mozliwosc) choc nie musisz. :-)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
ronaldo_poznan 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Cze 06, 2013 19:38   

Dzięki,
przejrzałem Haynes'a.. i tak mi się wydaje że wszystkie "narzędzia specjalne" można zastąpić wiertłami: 6.5, 9.5, oraz śrubą z nakrętką M6.
Wniosek, że mechanicy jacyś niekumaci.. strach auto komuś odstawiać.
A może kolego upewnisz mnie w przekonaniu, że jeśli wszystko poblokuję, to po wymianie paska i napinaczy na pompie wtryskowej auto będzie normalnie pracować?
Bo skłaniam się ku samodzielnej wymianie, zwłaszcza że w kilku benzyniakach wymieniałem paski i auta dalej jeżdżą.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Cze 09, 2013 09:15   

ronaldo_poznan napisał/a:
A może kolego upewnisz mnie w przekonaniu, że jeśli wszystko poblokuję, to po wymianie paska i napinaczy na pompie wtryskowej auto będzie normalnie pracować?

Oczywiscie ze tak,w koncu jesli wszystkie kola zebate beda poblokowane to nie ma prawa nic sie przestawic .(bez blokowania rowniez mozna to zrobic np u mnie ktos porobił własne znaki i nie mam sie co martwic o przestawienie )
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
kurtki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 149
Skąd: Lublin/Kraśnik



Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 11:43   

Podepnę się pod ten temat, żeby nie zasmiecać, co jest mi potrzebne, tzn. co musze kupic do wymiany rozrządu. Może żeby było prościej, co się wymienia :) . Co prawda mam R200, ale silnik ten sam, chyba ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 11:56   

Jak nie cieknie uszczelnienie wałków to tylko dwa paski rozrządu, dwa napinacze oraz jedna rolkę. W sumie to tyle :)

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2014 12:56 ]
Aha i przy okazji od razu można wymienić pasek wieloklinowy :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kurtki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 149
Skąd: Lublin/Kraśnik



Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 15:13   

Dzięki za odpowiedź :) , ale żeby sprecyzować to :
- pasek rozrządu przedni
- pasek rozrządu tyny
- rolka napinjąca pasek rozrządu 2x
- rolka prowadząca

Czy tak ? ;)
I jeszcze jedno pytanie, czy pasek oraz napinacz napędzający pompe wtryskową równiez robimy z rozrządem ? Jestem w temacie kompletnie zielony :)
 
 
BODZIO-gol 



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 42



Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 15:31   

ja uszczelnienia wału bym wymienił zęby za pół roku znów nie grzebał w rozrządzie kup komplet na jedną i drugą stronę zawsze w komplecie taniej ja nie pomogę ale niedługo się wezmę za to jak zakupię nową skrzynie ta strasznie rzęzi na łożyskach to jak wjadę sobie na kanał to za jednym razem zrobię wszystko
_________________
bodzio
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 18:10   

uszczelnienia wału na jedna i druga stronę są takie same :) I dodam jeszcze nie kupować żadnych FAI czy innych aftermarketow bo długo nie trzymają mi po roku FAI puściły :neutral:

Najlepiej dorwac orig Rovera albo kupic w salonie Hondy od Civica z tym samym silnikiem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Wymiana rozrządu co ile km?
pawelekcbr Rover serii 600, Honda Accord 17 Pią Maj 22, 2009 17:29
hrv
Brak nowych postów [R620] Co ile wymiana rozrządu
Topolka Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Lut 27, 2011 22:32
kasjopea
Brak nowych postów [R620] Wymiana paska rozrządu
Martinez Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Sty 17, 2010 21:08
Remigiusz
Brak nowych postów [R620] Wymiana paska rozrządu
kurtki Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Mar 21, 2009 13:49
szoso
Brak nowych postów [R620] Wymiana rozrządu: można pomylić części??
Margzims Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Sty 25, 2009 00:50
Margzims



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink