Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Zawieszanie się obrotów + eksploatacja na LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Zawieszanie się obrotów + eksploatacja na LPG

gaz spisuje się świetnie
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 1

Autor Wiadomość
voice1983 



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 10:13   [R416] Zawieszanie się obrotów + eksploatacja na LPG
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam, mam do was dwa małe pytanka natury technicznej :-) Jako jeden z niewielu w Polsce zaryzykowałem i postawiłem swojego roverka na taxi. nie ukrywam, że się opłaciło :-) autko wbrew panującej w śród ludzi opinii nieźle się sprawuje :-) . Ale do rzeczy: 1. Autko po dłuższym postoju ( i tylko w czasie postoju np. korki czy oczekiwanie na klienta) zaczyna po dodaniu gazu utrzymywać obroty na poziomie 2000 po jakimś czasie wyżej. Po podważeniu pedału gazy oczywiście opadają do normalnych jednak po ponownym wciśnięciu i puszczeniu pedału znów rosną. dodam że na np. 1 biegu autko w czasie podwyższonych obrotów także samoistnie przyspiesza do tych przykładowych 2000obr. Po przejechaniu kilku km bez stawania problem zanika. dodam jeszcze, że dzieje się tak tylko latem przy wysokich temperaturach i (dziwne) głównie w dzień. Proszę o radę co może być przyczyną. 2. Chciałbym zasięgnąc opinii jak nasze silniczki 1.6 roverowskie spisują się z gazem gdyż w końcu planuje założyć. Proszę szczerze czy są jakieś problemy z silniczkami po założeniu i jak sprawują się roverki na gazie. Czy ich żywotność się skraca w znacznym stopniu. Dodam, że mój ma przejechane 191000km i jakiś znikomy problem z wyciekiem płynu chłodzącego to wszytko. Proszę o możliwie szybką odpowiedź ponieważ dziś planuje podjąć decyzje co do gazu i w poniedziałek wstawiać - Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i dziękuję za dotychczasową pomoc!!
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sob Cze 08, 2013 17:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 08, 2013 10:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 10:20   

Twój problem leży w przepustnicy, która z biegiem czasu się zużyła. Na początek możesz lekko poluzować linkę przy przepustnicy, jeśli nie pomoże to szukaj metalowej przepustnicy.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Sob Cze 08, 2013 10:50   

Mój Rover spisywał się świetnie na moim przykładzie, R214i
Miałem plasitkową przepustnicę, też się zawieszały obroty, co było strasznie denerwujące. Wymieniłem na metalową i wszystko wróciło do normy.
Tak jak mówi Leszczu wymień przepustnicę, możesz również ją umyć wyczyścić...
Na gazie zrobiłem ok 60.000km i nic nie robiłem tylko filtry. Nawet nie brał oleju..
Co prawda silnik serii K jest strasznie wrażliwy na szarpania.
Jest krótki czas wtrysku 1,7ms.
Dobry gazownik napewno bedzie wiedział jak odpowiednio ustawić..
Mój Roverek 1,4 75km w trasie palił do 7,5l/100km
W mieście, tylko w mieście do 10l..
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 12:58   

Kolego voice u mnie roverek 1,6 na gazie od około roku. Spisuje się świetnie.
Instalację kompletną najnowszej gen. mam firmy LPG tech z Białegostoku. Zakładana u mechanika wprawionego, który zakładał instalacje i w starych trupach i w nowych autach np. klasy SUV.
Osobiście BARDZO POLECAM posiadanie instalacji LPG głównie przy dużych odległościach. Ja głównie jeżdżę po trasie 85% trasa / 15% miasto spalanie nigdy powyżej 10l mi nie skoczyło, także inwestycja zwróciła się w około pół roku.
Silniczek oleju troszeczkę mi pobiera, ale to z innego powodu, jeszcze przez założeniem LPG.

PAMIĘTAĆ BEZWZGLĘDNIE o serwisie instalacji co 10tys, a przy zakładaniu zwrócić uwagę na
krótki czas wtrysku i aby wtryskiwacze były jak najbliżej się da do komór spalania, TO NA PRAWDĘ POMAGA.
Listwę wtryskową montować taką, aby wtryskiwacze były możliwe do regeneracji, mimo nieznacznie krótszej żywotności, taki wybór się opłaci !
Powodzenia !
 
 
Tomahawk 




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 47
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Cze 13, 2013 21:51   

tylko nie kombinuj z jakąś tanią starą generacją
TYLKO SEKWENCJA!!!!!
na LPG zrobiłem jakieś 80-90 kkm
żadnych problemów
tylko dobry gazownik musi być,
a później przewody NGK i świece iskry (bo ile ich zużycie jeszcze nie będzie odczuwalne na Benzynie to na gazie pierwsza rzecz która wychodzi)

i wymiana filterków co 10-12 kkm
_________________
Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Schodzenie silnika z obrotów.
Lechos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 34 Czw Maj 24, 2007 13:06
Lechos
Brak nowych postów [R416] DZIWNY SPADEK OBROTÓW
koni Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sro Cze 06, 2007 16:05
koni
Brak nowych postów [R416] Buczy przy 2 tys obrotów na każdym biegu
paput Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Czw Mar 12, 2009 18:13
paput
Brak nowych postów [R416 si] POMOCY !!!! Nie schodzi z obrotów na biegu jałowym
rybka-edi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Gru 31, 2014 12:16
rybka-edi
Brak nowych postów [R416 ] spadek obrotów i gasnący silnik przy zmianie biegów
jenderek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Lip 07, 2013 20:55
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink