Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, założyłem nowy bo nic nie znalazłem konkretnego.
Wczoraj zauważyłem sporą utratę mocy w swoim roverku, powyżej 2 tys. obrotów zaczęło coś mulić, a powyżej 3 to w ogóle ciężko go wkręcić. Pomyślałem ze na pewno filtr paliwa, więc rano go zmieniłem... I dalej to samo, węże od IC całe, ładnie puchną, kopcenia zero... Czyli turbo tez wydaje się być ok.
Wybłyskałem błędy i pokazało mi 16,17 i 71. Po kasowaniu zostają...
Ktoś wie co go może bolec?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 12, 2013 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
16 i 17 to błędy czujnika temp paliwa ... zwykle jest uwalony czujnik ... można go dość łatwo wymeinić ... trzeba zdjąć górę pompy wtryskowej, opisy są na forum. Ale warto wcześniej przeglądnąć bardzo dokładnie wiązkę przewodów idącą do pompy wtryskowej, szczególnie przy kostce połączeniowej. Ten czujnik 71 niestety nei kojarzę gdzie jest ... ale albo jest zabudowany w przepływomierzu (ale raczej nie) albo jest wkręcony w kolektor ssacy z tyłu z lewej strony silnika (patrząc od przodu auta) ... przepływomierz zawsze mozesz odpiąć i zobaczyć jak auto będzie jechało. Jesli będzie jechało normalnie to go odepnij po prostu i jeździj z odpiętym.
Z przepłwką, czy bez jedzie tak samo... Już jedzie dobrze Posprawdzałem masę, poczyściłem itp.
Skasowałem błędy to zostały tylko 16 i 17, ale wraz zamulało go strasznie. To przyjrzałem się dokładnie przewodom od IC. Puchły ładnie... Ale jednak dolny okazał się pęknięty ... Czyli moje niedopatrzenie... Dzięki panowie za pomoc
Temat do zamknięcia raczej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum