Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam, wymieniłem sobie głośniki orginalne na takie http://allegro.pl/glosnik...3198871606.html Niedrogi zestaw dla niewymagającego odbiorcy. Czeęść moich problemów z audio znikła, jednak teraz gdy dodaje gazu wraz ze wzrostem obrotów silnika nasila i podwyższa się dość cichy jednak na wyłączonym dźwięku bardzo wyraźni dźwięk o wysokim natęrzeniu wzrastający wraz z obrotami silnika. Wie ktoś co to może być?
pytanie 2. Jak nazywają sie te małe głośniczki w słupkach przednie bo nie moge nigdzie znaleźć o nich wzmianki nawet w instrukcji a muszę wymienić bo pierdzą
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 17, 2013 21:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Te głośniczki to tzw tweeter, wysokotonowy, sopranowy, gwizdek. Są to głośniki w systemie odseparowanym.
Odnośnie piszczenia są przenoszone zakłócenia od silnika i są do kupienia specjalne filtry. Najczęściej kondensatory pojemnościowe elektrolityczne.
Nie powinno normalnie występować takie zakłócenia. Najczęstszą przyczyną jest brak odpowiedniego uziemienia radia tuby bądź wzmacniacza. Napisz co masz za sprzęt kto to podłączał ? I w jaki sposób? Czy radio jest oryginalne?
No to się wpaprałem w kłopoty. Wygląda mi to że coś od zasilania ponieważ słychać pisk na wyciszonym radiu. Będe musiał zgłośić się najlepiej do jakiegoś elektronika.
Radio orginalne, głośniki do tej pory też były orginalne i zdażało mi się słyszeć ten pisk czasem jednak był on znacznie cichszy, niż teraz gdy wymieniłem przednie głosniki na te wyżej wymienione. A co do tweeterów. Maja one jakiś rozmiar ? Jakie można tam tweetery wsadzić bo ciężko mi cokolwiek znaleźć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum