Wysłany: Nie Maj 26, 2013 10:44 [R75] Test Komputera T4
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mam pytanie szukam kogos kto ma kompa T4 z woj. Podkarpackiego. Wiem ze jest w Pilznie Fhu Delta ale nie mam nr tel. Moze wiecie jak go moge zlapac?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 10:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
DO CDT(I) należy użyć INPA w taniej opcji lub T4.
W Krakowie chyba p. Midowicz dysponuje. We Wrocławiu jest firma Fatimex, ale nie znają jego obsługi podobno, w okolicach poznania jest PHJowi, a mazowieckie głównie obstawia Mariusz418 w BritishCars. Mariusz zabiera T4 na Zloty, ale jedzie się tam głównie bawić, więc nie należy się obrażać, jeśli powie NIE o 23:30 będąc pod wpływem alkoholu
Alternatywa dla T4 dla silników CDTi/CDT, to INPA i interfejs za 50 zł.
Dla komunikacji z resztą innych modułów - np. BMWScanner.
Do chiptuningu MPPS i Galletto ew. KWP2000.
Do programowania LSM'a i BCU interfejs od INPA i oprogramowanie EDIABAS.
Radzę jednak uważać, bo eksperymenty mogą być kosztowne
Inną opcją diangozy silników nie tylko diesla może być Autocom czy CDIF.
Ale powyższe zaczynają się już od 700 zł.
Do programowania EWS i Pilotów (immo) pewnie AK90+
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
zetkaii, działalność zawieszona, a T4 poszło w Polskę, nie wiem gdzie.
facet jedynie pozostałości po magazynie części sprzedaj, ale bo próbuję, sam nie wiem jak to dokładnie z tym jest
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Cze 19, 2013 19:09
A czy ktoś mi mógłby podpowiedzieć czym się podpiąć pod R75 1.8 2000 rok?
Próbowałem elm-em ale w ogóle się nie chce komunikować z kompem. Złącze ok bo mazde taty bez problemu podpinam.
A chodzi mi konkretnie o diagnozę silnika i czujników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum