Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
Autor Wiadomość
frezer20 




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa



  Wysłany: Pon Cze 24, 2013 07:40   [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam
Chciałem sobie zamontować (tuning za 7 zł) i po odkręceniu górnego węża IC moim oczom ukazała się pompa VP30. wszędzie gdzie piszą o tym modelu to powinien mieć 105 KM czyli SDi .Jak te silniki rozpoznać? .Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT? Auto jest na pewno seryjne nikt przy nim nie grzebał w sensie silnikowym.A może honda na koniec produkcji wsadziła tam iDT? Autko z lipca 2000 więc sama koncówka modelu.Co można z nim zrobić? jak dodać mu mocy?Juz mam egr off , turbo troszke podkręcone na cięgnie ,kat off i przelotowy wydech.
ps nie wiem czy ma to znaczenie ale wszystkie mają czarny korek od wlewu oleju a mój ma żółty ,aaaa jeszcze jak go rejestrowałem to we włoskim dowodzie było wpisane 101 KM trochę mnie to zdziwiło, ale byłem pewien że to 105.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 24, 2013 07:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 24, 2013 09:43   

frezer20 napisał/a:
moim oczom ukazała się pompa VP30

frezer20 napisał/a:
Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT?

sam już sobie odpowiedziałeś na to pytanie :wink:
 
 
frezer20 




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Cze 24, 2013 09:52   

A po czym rozpoznać czy to nie jest jakaś mieszanka SDi i iDT? Czym się różnią optycznie poza oczywiście nieszczęsną VP30?
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 24, 2013 10:35   

http://forum.roverki.eu/v...hlight=sdi++idt
 
 
frezer20 




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 02, 2013 10:20   

Może zdjęcia pomogą bo sam juz nie wiem co tam siedzi, pompa vp30 a reszta ?
Rzecz się rozchodzi o to co moge z tym silnikiem zrobić aby wyciągnąć z niego coś więcej. 7 zł odpada więc może chipsy do kompa , ale czy da rade to juz sam się pogubiłem

https://plus.google.com/u/0/photos/114809992192744944030/albums/5895944677775026177
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 15:09   

Masz idt
Co do podniesienia mocy to poczytaj w dziale tuning mechaniczny.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 15:49   

Motyw naprawdę fajny, pierwszy raz coś takiego w Hondzie widzę :wink:

Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
frezer20 




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 02, 2013 20:21   

Rozumiem że wtrysków bez wykręcenia raczej się nie sprawdzi?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 22:13   

frezer20, Niestety trzeba je wyciągnąć :neutral: Przynajmniej jeden :wink: Ale wydaje mi sie ze będą od IDT wtryski jak już całość jest zachowana. A ty go takiego kupiłeś od kogoś czy może 1. właścicielem jesteś :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
frezer20 




Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lip 03, 2013 06:40   

Kupiłem go we Włoszech z salonu hondy jako używany. Jak już pisałem wcześniej data produkcji to lipiec 2000 więc rover pewnie już SDi nie dostarczał i podesłał iDT. W papierach było że 101 KM , myślałem że się ktoś pomylił , a tu jednak nie :)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 03, 2013 09:22   

Remigiusz napisał/a:
Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI :razz:

Jeśli byłyby wtryski od sdi to nie miałby 101KM w fabryce, z resztą po co mieliby to robić.
To jest IDT w najczystszej postaci, nie ma tu czego szukać i pisać głupot.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 03, 2013 11:05   

Wtryski SDi + chip mafless jakby co zestaw podstawowy. Kurka muszę Gonię przeprosic :mrgreen: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck]
Mati1696 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Gru 01, 2017 00:17
Mati1696
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck ITD] Pomocyyyy
Krecik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Sie 06, 2015 17:56
Krecik28
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 ITD] brak mocy, przepływomierz
klonu1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Wto Cze 25, 2013 15:48
klonu1988
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 ITD] przerywa podczas deszczu
klonu1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Cze 25, 2013 16:05
klonu1988
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
zeeuss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lut 10, 2014 21:22
zeeuss



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink