Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Cieżko wchodzi na obroty!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pią Cze 28, 2013 05:51
[R45] Cieżko wchodzi na obroty!!
Autor Wiadomość
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



  Wysłany: Czw Cze 27, 2013 20:08   [R45] Cieżko wchodzi na obroty!!
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam wszystkich.
Posiadam roverka ponad rok czasu. Ostatnio pojawił sie problem. Gdy odpalę auto strasznie powoli wchodzi na obroty tak jakby brakowalo mocy. jednak gdy (ze tak powim) uda się przegazowac auto na wysokie obroty to problem znika i wszystko jest ok chodzi normalnie. Lecz gdy zgaszę auto i ponownie odpale problem sie pojawia ponownie.i tak cały czas w kółko. Wie ktoś co moze być przyczyną takich objawów?????. Z góry dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Lip 01, 2013 14:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 27, 2013 20:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 28, 2013 09:01   

1. moze kiepskie paliwo
2. moze filtr powietrza do wymiany
3. moze filtr paliwa do wymiany
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 28, 2013 11:19   

1. Odepnij przeplwyke, sprawdź czy cos to polepszy osiągi

2. Moze jest zapchany filtr paliwa zasilania w pompie (nie filtr paliwa)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



Wysłany: Pią Cze 28, 2013 21:22   

Filtr paliwa był wymieniany i nic nie pomogło nadal to samo . jutro spróbuję przeplwyke odlaczyc.. A ten filtr paliwa zasilania w pompie (nie filtr paliwa) znajduje sie gdzies kolo pompy? jak on wyglada ciezko go znalesc?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 28, 2013 21:29   

Filtr pompy jest w śrubie Banjo zasilania paliwem M17 :) Nie pogub podkładek miedzianych :wink:

Jest to ta pierwsza śruba co tak wystaje od pompy lub ma na sobie taki wentyl (zależy od rocznika pompy) :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 11:02   

Gdy odpiąłem przepływomierz, auto wchodziło dobrze na obroty. To oznacza, że przepływomierz do wymiany???????
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 11:18   

ariel_90, albo mapki kup mafless, nie bedziesz musiał potem juz nigdy wymieniac nie tak taniego przepływomierza ;-) .
 
 
 
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 12:06   

na czym polegają te mapki mafless? bo niestety nie wiem o co chodzi. jak to wygląda, mogę kupić to w każdym sklepie z częściami motoryzacyjnymi ? dużo jest z tym pracy? poradzę sobie z tym sam???
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 30, 2013 12:09   

Mapki nie kupisz w żadnym sklepie :mrgreen: :lol:

Trzeba ECU otwierać i kości przelutowac :wink: Tak zwany chip tuning to jest :razz:
Tutaj masz cala lekturę :wink:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66889
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 12:36   

dzięki za pomoc. w mapki sie nie będę bawił to nie na moja głowe :grin: . Te przeplywomierze tak szybko padaja w roverkach? ze lepiej sie z tymi mapami bawic? czy poprostu taniej jest???????
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 30, 2013 12:47   

ariel_90, Przeplwyka kosztuje cos ok 500 lub 600zl bo tanich zamienników nie ma co kupować bo padną zaraz :wink:

A przeplwyka i tak wieczna nie jest :razz: po roku czy dwóch znów będzie do wymiany :|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 12:51   

Remigiusz, no ori troche dłużej wytrzyma, ale i tak nie oplacalne przy mapkach wymieniac przepływkę :ok: :) .
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 30, 2013 13:26   

bociannielot, MI półtora roku wytrzymała, problem jest niestety taki ze się brudzi i to ja w sumie niszczy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ariel_90 



Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 12



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 21:08   

ok jeszcze sie zastanowie co zrobie. pewnie wymienie przeplywke :razz: zaryzykuje ten pierwszy raz i zobaczymy ile wytrzyma. Ale Dzieki wielke chlopaki za pomoc :grin: . mechanik pewnie za same zdiagnozowanie by mnie dobrze skasowal. u jednego juz byłem to nie wiedział co moze byc przyczyna ze niedziala auto jak należy "powiedzial ze nie wie nawet od czego zaczac diagnoze" :D . jeszcze raz dzieki
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 10:48   

ariel_90, daj se siana z tą przepływką, poważnie. U mnie tyra ale jak tylko klęknie nowe mapy i papa przepływka, pół forum na tych mapach śmiga i nikt nie narzeka :ok: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Uszczelka pod głowica i ciężko wchodzi biegRover 400]
Kocioll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 30, 2013 19:30
tronsek
Brak nowych postów [R45]Nie wchodzi na obroty.
NiceMan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Sro Paź 03, 2012 09:13
bociannielot
Brak nowych postów [SOLVED] [R45] Nie wchodzi na obroty
leszek95b Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Maj 01, 2009 20:40
leszek95b
Brak nowych postów [R416] Silnik sam wchodzi na obroty
Meno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Sty 22, 2009 19:21
truten23
Brak nowych postów [R45 2.0 ITD '01] nie wchodzi na obroty powyżej 4000
d_ario_82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 44 Sro Sie 17, 2011 21:53
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink