Wysłany: Sob Cze 22, 2013 15:27 [R45] Muli w wysokich temperaturach
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Przy wysokich temperaturach zwłaszcza podczas stania w korkach drastycznie spada moc. Następnego dnia rano przy normalnych temperaturach chodzi normalnie.
Pozdrawiam Kleszcz.
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Lip 09, 2013 20:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 15:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To nie kilka kucyków ale kilkadziesiąt, i potrafi ni stąd ni z czorta odzyskać swoją moc, Poprawiłem rurę wlotu powietrza do filtra którą mechanik nie podpiął. Jak kolejny raz potroję w korkach to zobaczę.
jak nagle odzyskuje moc to na bank cos z elektronika posluchaj kolegow przeplywomierz a najlepiej zrob sobie w warsztacie skan silnika komputerem bedziesz wiedzial na czym stoisz zanim zaczniesz wymienac czesci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum