Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER45]Grzeje sie silnik...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pon Lip 08, 2013 21:30
[ROVER45]Grzeje sie silnik...
Autor Wiadomość
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Pon Lip 08, 2013 21:15   [ROVER45]Grzeje sie silnik...
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001

Mam problem z moim rowerkiem. Grzeje sie silnik strasznie. wiec co no termostat z silnikiek 1.6 to nie latwa wymiana ale jakos dalem rade w warunkach garazowych. to samo grzeje sie :o . sprawdzilem zapalniczka stary termostat otwieral sie. :twisted: mysle sobie mam to auto od 3 tygodni i tak mialem rozrzad wymienic wiec pewnie pompa dzis bylem u mechanika pompa byla ok. grzeje sie!!! kurde uklad chlodzenia zbyt skomplikowany nie jest czemy ta chlodnica zimna, nasuwa sie mysl pewnie zatkana a to nie prawda bo przeplyw jest i jest wszystko ok z chlodnica bo silnik sie grzeje. mam instalacjie gazowa moze to cos z przewodami pomylone, ale wczesniej bylo ok. po za tym tak sobie mysle ze nawet jak by to bylo przez gaz to i tak chlodnica by sie chociaz trosze nagrzala.
czy jest mim ktos w stanie pomóc co moze byc nie tak
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Lip 08, 2013 21:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 08, 2013 21:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 09, 2013 12:59   

pewno hgf
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 09, 2013 13:24   

KULSON, sprawdz kolor plynu w zbiorniczku wyrownawczym, sprawdz czy nei ma majonezowej mazi w oleju (bagnet, korek) znajac zycie jak zabol pisze opchneli Ci auto z walnieta uszczelka, nie Tobie pierwszemu jakby co ;-)
 
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Wto Lip 09, 2013 20:28   

sprawdzilem odrazu wiem ze jak uszczelka strzeli to plyn idzie do oleju, w pewnym sensie problem zostal rozwiazany pol srodkami obeszlismy nagrzewnice i parownik od gazu i wszystko wrucilo do normy, przez nagrzewnice idzie woda wiec pewnie parownik zostal zle podlaczony ale to musi naprawic spec co zmienial parownik i zobaczymy co i jak


a tak na marginesie mam felgi 17 chce je zmienic na 16 lub 15 i nie rozmiar 205 mozecie cos polecic jaka felge zalorzyc zeby sie wygodnie jezdzilo i zeby auto nie stracilo na wygladzie mysle nad 16 tylko nie mam pojecia jaki rozmiar gumy

[ Dodano: Wto Lip 09, 2013 21:28 ]
czy ma ktos moze schematy do silnika 1.6 16v od rovera 400 lub 45 glównie interesuje mnie schemat oczywiscie ukladu chlodzenia
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 09, 2013 20:50   

Ja mam 195/65/15 i przy maksymalnym skręcie potrafi czasem lekko otrzeć nadkole z boku.

Więc wydaje mi się że moje 15 z tymi gumami to max oraz 205/55/R16 dla 16'.
 
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Wto Lip 09, 2013 21:49   

wiem na 17 to moge jezdzic tylko po drodze rownej jak stolnica znalazlem takie info :
Fabryczne rozmiary opon do modelu Rover 45 to: 175/70 R14, 185/65 R14, 195/55 R15.
Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarze 205/45 R16.

zastanawiam sie nad tymi 16 chodz chyba wygodniej bedzie jezdzic na 15:)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Wto Lip 09, 2013 21:50   

schemat jest taki sam lub prawie taki sam jak w każdej innej serii K:
http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-k.html
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 18:07   

przygód ciag dalszy dzis zajezdzam do speca od gazu. a tu prosze znowu wentylatory chodza zbiorniczek stan ok ale przewody do chlodnicy napuchniete odkrecilem korek zaraz zbiornik wyrównawczy sie napelnil do tego stopnia ze nie zdolalem puscic calego cisnienia musialem zakrecic zeby sie nie wylało wnioskuje ze korek jest do wymiany. ale dwie sprawy mnie zastanawiaja spec od gazu stwierdzil ze pewnie glowica jest do wymiany bo zasysa gdzies powietrze spod uszczelki i potem sie zapowietrze uklad chlodzenia hmm czy to mozliwe zeby nie szczelna glowica zasysala powietrze do ukladu zawsze myslalem ze raczej z ukladu wylatuje plyn niz z zewnatrz dostaje sie powietrze. natomiat bardziej zastanawiajace jest to ze jak robilem te wszystkie naprawy to nie zalewalem silnika glikolem tylko woda destylowana, jak bedzie ok to zaleje zeby nie marnowac, a tu dzis patrze a ta woda nabrala koloru plynu czyli gdzies sie wymieszala z resztkami starego glikolu podczas napraw mechanicy tez zwócili uwage ze malo wody sie wylalo z silnika. czy ktos ma jakis pomysl co sie moze dziac lub mial podobnie
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 11, 2013 18:45   

Węże masz już prawidłowo podłączone? Do nagrzewnicy też?
 
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 18:53   

tak jest ok
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 11, 2013 19:15   

Kup nowy korek, zlej płyn z układu, zalej ponownie i dobrze odpowietrz układ chłodzenia.
 
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 19:31   

to zrobie na poczatek i zobaczymy jak bedzie git to za tydzien zaleje glikolem
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 19:35   

Zobacz też czy nie ma spękań na zbiorniczku przy korku.
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 21:05   

a jak sa spekania to co? jaki to ma wplyw. po za tym tak sobie mysle czy jak by lekko odkrecic korek zeby sie cisnienie wyruwnywalo z atmosferycznym to na przyszlosc jak pujdzie korek do wymiany da sie tak jezdzic
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 11, 2013 21:13   

Układ musi być szczelny.
Po to jest zaworek w korku że ma utrzymywać odpowiednie ciśnienie.
Jak zbiorniczek jest spękany to cały układ też straci na wydajności bo takowe ciśnienie nie zostanie utrzymane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover45] świeci się kontrolka silnik z wykrzyknikiem
eugeniusz.kam Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lis 07, 2016 20:40
eugeniusz.kam
Brak nowych postów [R416] Grzeje mi się silnik
Dyzio81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Sie 17, 2008 19:07
Gość
Brak nowych postów [Rover 420 96'] Silnik się grzeje po włączeniu klimatyzacji
dzemol04 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Paź 02, 2010 17:34
mirwin
Brak nowych postów [R420Di] raz grzeje świece, 20 razy nie grzeje
enys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lip 22, 2013 14:13
enys
Brak nowych postów [rover45]kontrolka
damian45v6 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sty 04, 2013 19:23
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink