Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z elektryką
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z elektryką
Autor Wiadomość
kgorzalka 



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lip 14, 2013 21:39   [R75] Problem z elektryką
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam
mam problem z moim roverem 75 2.0 V6
przestała działaś mi zmieniarka centralne zamykanie drzwi z kluczyka
otwieraja się normalnie nie pokazuje mi na zegarach kierunków,awaryjnych i świateł długich. Na klimatyzacji auto wyskakuje mi ER zrobiłem test zegarów wszystko ok na teście klimatyzacji wyszedł błąd F 21 i F 22 pomóżcie czasami są przebłyski chwilowe że działa potem znika bardzo rzadko zazwyczaj na postoju
Ostatnio zmieniony przez MaReK Pon Lip 15, 2013 11:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 14, 2013 21:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lip 14, 2013 21:51   

Sprawdź stan akumulatora jak mój dokonywał żywota to takie cyrki się działy
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kgorzalka 



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lip 14, 2013 21:58   

kończył mi się akumulator właśnie miałem z nim problemy
dzisiaj zakupiłem nowy CENTRA według tabeli producenta i niestety
nic się nie zmieniło
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 15, 2013 08:25   

kgorzalka,

takie problemy nie są łatwe do rozwiązania

Ja bym zrobił przegląd wszystkich modułów i złączy w kierunku zlokalizaowania ewntualnych zalań i zaśniedziałych styków.. Przy okazji wszystkim poruszaj i podociskaj wtyczki

Tak rozległe usterki mogą wskazywać na zalanie i zaśniedziałe styki skrzyniki bezpieczników lub kompoutera
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lip 15, 2013 08:39   

kgorzalka napisał/a:
dzisiaj zakupiłem nowy CENTRA według tabeli producenta i niestety

nic się nie zmieniło

U mnie tez zaraz po włożeniu nie ustąpiło ale po konsultacji z PHJOWIm dowiedziałem się, że mam wyczyścić porządnie klemy i bardzo dobrze je dokręcić po założeniu i wtedy dopiero mu przeszło.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 15, 2013 10:57   

Oczyść klemy jak pisze kolega skenrko, sprawdź kabel masowy - ten do karoserii samochodu w komorze silnika. Jeśli zabiegi nie przyniosą rezultatów sprawdź moduły BCU i LSM, zwłaszcza złącza o których wspomina Pieta.

Sprawdź obecność wilgoci w kabinie. Wilgotność wykładziny za i przed siedzeniem kierowcy oraz pasażera.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kgorzalka 



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 16, 2013 11:06   

a może być to moduł komfortu ??
i czy np z silnika 1.8 może pasować ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 16, 2013 11:21   

Każdy moduł w sumie możesz wymienić, ale przydałoby się go skopiować ;)
Jeśli włożysz taki z "ulicy", to nie otworzysz go z pilota ;) Poza tym może wyć i mieć inne ustawienia niż Ty miałeś. Do tego jednak póki co T4 się tylko da.

Sprawdź czy BCU nie jest zalane... ew. oczyść go i osusz i załataj przecieki.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kgorzalka 



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 7
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 16, 2013 22:42   

a gdzie znajduje się ten modem BCU ??
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 17, 2013 00:24   

kgorzalka napisał/a:
a gdzie znajduje się ten modem BCU ??

Czemu pytasz o takie podstawy? W przypadku problemów z elektryką już powinieneś wiedzieć, gdzie masz podstawowe modułu w samochodzie :) Tym bardziej, że w dziale R75 masz świetnie przygotowany Work Shop Manual.

Moduł BCU znajduje się za schowkiem pasażera, przykręcony od dołu deski na dwie nakrętki. Jeśli masz szyby z tyłu otwierane elektrycznie powinien być czarny, jeśli masz szyby na korbki powinien być biały. Aby mieć do niego swobodny dostęp musisz schowek zdemontować. Torxy od schowka są na jego górnej krawędzi (po otwarciu klapy) 4szt. oraz pod wykładziną wyściełającą schowek (ona jest przyklejona) i tam są 3 torxy. Należy pamiętać o odpięciu oświetlenia schowka, żeby nie urwać przewodów przy próbie jego wyjęcia. Bierzesz sobie kluczyk nasadowy 8 lub 10 (nie pamiętam już), na przedłużce i odkręcasz obie nakrętki. Nie musisz ich całkowicie zdejmować, wystarczy poluzować. Moduł ma zaczepy w stylu "U" więc da się go zsunąć. Do moduły dochodzą 3 wtyczki. Od klimy odpowiada ta najmniejsza, ale i tak lepiej zdjąć całe BCU żeby sprawdzić czy nie ma śladów korozji na pinach.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z elektryką
Franki100 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Mar 07, 2014 08:52
Franki100
Brak nowych postów [R75] Problem z elektryką
elektryka
wiesiek63 Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Sty 16, 2010 14:01
Gość
Brak nowych postów [R75] Problem z elektryką.
bolo6310i Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Kwi 05, 2009 07:49
SeniorA
Brak nowych postów [Mg zt 190] Problem z elektryką
MaciejGdz Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Sty 19, 2017 18:04
dj_darco
Brak nowych postów [R75] Problem z elektryką
andnow169 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Sty 25, 2015 13:09
andnow169



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink