Wysłany: Pon Lip 22, 2013 21:16 [R75] Szukam map sterownika silnika od CDTI
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Chciałem wgrać sobie mocniejsze 136km mapy za pomocą Galletto 1260 do mojego R75 2.0 CDT z 2002r, ale nigdzie nie mogę znaleźć map od CDTI. Auto jest z kontrola trakcji ma 6 poduszek kombi. Jeśli ktoś posiada taka mapę będę wdzięczny ze jej udostępnienie
rtv007(malpa)op.pl
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 21:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Takich wsadów pełno na chomiku i nie tylko. Ruskie FTPy kipią od różnego rodzaju modyfikacji. Główne mody to podlanie paliwa. W sumie na początek może wystarczyć, to mniej więcej tyle samo co wpięcie "powerboxa".
Dawidd po pierwsze musisz wiedzieć jaki masz sterownik silnika. Jeśli auto to manual, sprzed 2003 roku mniemam, że to sterownik 351065, zatem najwyższe mapy oryginalne jakie możesz do niego załadować to CDTi 131KM. Wersje 136KM były w późniejszych sterownikach 361486. Mimo, że mapki są podobne, to jednak adresacja się różni i wgranie na pałę softu z jednego do drugiego może się w najlepszym wypadku nie udać, a w najgorszym uwalić sterownik. Jak już wspominałem wcześniej, możesz uwalić sterownik nawet robiąc wszystko zgodnie ze sztuką
Poniżej załączę dwa pliki. Oryginalny soft ze sterowników dla R75 diesel.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Marek, jak sprawdzić jaki mam sterownik?? Mam sedana, manuala z bodajże sierpnia 2003 r. Jednak zanim coś zmienię chce być pewien na 100% żeby czegoś nie uwalić. ,
zawsze jest ryzyko ze cos nie pojdzie
Nawet jak robisz zgodnie ze sztuka. Nie ma 100% pewnosci.
Wazne sa jeszcze sumy kontrolne i mapki zgodne z wyposazeniem.
Jak chcesz sie bawic w odkrywce przygotuj sobie drugi zestaw jak szpynior.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Korbki mi w żaden sposób nie przeszkadzają, 90% km robię sam. Na t4 bezpieczniej zmieniać mapy niż na galetto?? Prawdę mówiąc to nie mam pojęcia gdzie w okolicy ktoś ma t4.
Ja tez tak mowilem ale wrtoscauta skoczyla po zmianie
W wrszawie w BritishCars.pl mozesz dokonac obydwu zabiegow
T4 nie zmieni map na inne ktore zna i ktore kaze mu wrzucic konfiguracja
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum