Wysłany: Czw Lip 25, 2013 12:11 [R45, R400] Montaż silnika serii T z R420 Si do R45
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Czy jest możliwy montaż silnika serii T z R420 Si do R45? Mam na myśli to na ile jest on "plug & play" czyli czy dużo jest przeróbek, czy mocowania w ogóle pasują czy trzeba przerabiać, jak z wiązką elektryczną itp.
Czy ktoś już to przerabiał? Wszystkie sugestie mile widziane.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 25, 2013 12:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na pewno nikt tu tego nie przerabiał.
Z elektryką/elektroniką będzie na pewno zabawa bo dużo rzeczy się różni.
Mocowania w większości wersji silnikowych R45 są takie jak w R420Si
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Najpopularniejsza jest chyba K-seria i chyba takiego będzie najłatwiej znaleźć.
Ogólnie chodzi o to, że za moją 400-tkę rdza zabrała się dość poważnie, drobne zaprawki już nie pomagają, potrzebna by raczej była gruntowna naprawa, reperaturki itp. a to jest dość kosztowne (sam tego raczej nie zrobię).
Mógłbym kupić R45, ale szkoda mi zainwestowanych pieniędzy w mechanikę 400-tki, bo tu jest prawie wszystko nowe. No i w 45 nie podoba mi się gama silników i wnętrze. Zdecydowanie przyzwyczaiłem się do beżowego
Więc jedyną sensowną i opłacalną opcją jest kupno zdrowego blacharsko R45 (może być silnik do wymiany) i przełożenie do niego silnika, hamulców i wnętrza z mojej 400-tki.
Zastanawiam się na ile to możliwe.
Na dzień dzisiejszy wiem, że mocowania foteli się różnią.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
ArekL, na twoim miejscu szukałbym jakiegoś taniego R400 z prostą, niezeżartą budą, odmalowałbym ją i przerzucił nowe/twoje graty, wyjdzie Ci to dużo taniej niż kupno 45 i modzić bóg wie ile przy niej. I będziesz miał praktycznie nowe auto za niewielkie pieniądze (:
ps oczywiście zakładając, że tak bardzo zależy Ci na częściach
Jakby ta 45tka miałą motor 1,8 to raczej silnik 2,0tserii siada p&p. Kwestia co zrobisz np: z abs, czy przerzucasz całą swoją wiązkę i osprzęt do gołej budy (0 problemów ale dużo roboty) czy wkładasz silnik, skrzynie itp i łączysz wiązki 400 i 45.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum