Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Szukam map sterownika silnika od CDTI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Szukam map sterownika silnika od CDTI
Autor Wiadomość
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 21:16   [R75] Szukam map sterownika silnika od CDTI
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam
Chciałem wgrać sobie mocniejsze 136km mapy za pomocą Galletto 1260 do mojego R75 2.0 CDT z 2002r, ale nigdzie nie mogę znaleźć map od CDTI. Auto jest z kontrola trakcji ma 6 poduszek kombi. Jeśli ktoś posiada taka mapę będę wdzięczny ze jej udostępnienie
rtv007(malpa)op.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 22, 2013 21:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 07:56   

Przypomnij mi się w czwartek na PW powinienem mieć na którejś z 50 śmietnikowych płytek CD :mrgreen:
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 11:55   

SyntaX, ale czy na Twoich śmietnikowych płytkach są wsady zgrywane z aut po hamowaniu czy zrobionych na pałę przy kompie przez niewiadomo kogo ?
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 12:31   

Tego niestety nie wiem.
Jakieś pół roku temu pobrałem z angielskiego forum.
Mieli tam wsady niemal do każdego roverka w dziale Download.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 11:44   

Takich wsadów pełno na chomiku i nie tylko. Ruskie FTPy kipią od różnego rodzaju modyfikacji. Główne mody to podlanie paliwa. W sumie na początek może wystarczyć, to mniej więcej tyle samo co wpięcie "powerboxa".

Dawidd po pierwsze musisz wiedzieć jaki masz sterownik silnika. Jeśli auto to manual, sprzed 2003 roku mniemam, że to sterownik 351065, zatem najwyższe mapy oryginalne jakie możesz do niego załadować to CDTi 131KM. Wersje 136KM były w późniejszych sterownikach 361486. Mimo, że mapki są podobne, to jednak adresacja się różni i wgranie na pałę softu z jednego do drugiego może się w najlepszym wypadku nie udać, a w najgorszym uwalić sterownik. Jak już wspominałem wcześniej, możesz uwalić sterownik nawet robiąc wszystko zgodnie ze sztuką ;)

Poniżej załączę dwa pliki. Oryginalny soft ze sterowników dla R75 diesel.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 11:51   

MaReK napisał/a:
Poniżej załączę dwa pliki. Oryginalny soft ze sterowników dla R75 diesel.

gdzie te pliki - u mnie nic nie widac.
Jestem świadom ze cos moze nie pójść, dlatego dużo pisze dużo czytam - pewnie każdy tak zaczynal

[ Dodano: Sro Lip 24, 2013 12:51 ]
mój R75 to manual 31.12.2002r CDT kombi.
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 11:57   

Nie wiem czy każdy ;) Ja miałem zaplecze serwisowe w postaci Mariusz418, T4 oraz dostęp do części używanych :) Nie wiem ile Ty masz z tego w pobliżu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 14:00   

Marek, jak sprawdzić jaki mam sterownik?? Mam sedana, manuala z bodajże sierpnia 2003 r. Jednak zanim coś zmienię chce być pewien na 100% żeby czegoś nie uwalić. ,
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Czw Lip 25, 2013 18:02   

piotrek1000, z tego co pamiętam, masz na sterowniku jak i również Galetto pokaże po podłączeniu .
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:00   

Jeśli nr sterownika się zgadza, i obsługuje galetto według instrukcji to nie ma ryzyka że coś walnie ??
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:05   

zawsze jest ryzyko ze cos nie pojdzie ;)
Nawet jak robisz zgodnie ze sztuka. Nie ma 100% pewnosci.
Wazne sa jeszcze sumy kontrolne i mapki zgodne z wyposazeniem.
Jak chcesz sie bawic w odkrywce przygotuj sobie drugi zestaw jak szpynior.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:14   

no to trochę mnie postraszyłeś, a kwestia wyposażenia to rozumie że nie każdy sterownik obsługuję dodatkowe wyposażenie??
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:16   

Nie strasze ale ostrzegam :)
Sterownik obsluzy wszystko co jest w mapach. Glownie chodzi o trakcje i tempomat.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:50   

nie mam ani jednego ani drugiego :D , za to mam korbki w tylnych drzwiach :D
Ile taki komplet zapasowy może wynieść??
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 20:55   

To nie psuj auta tylko sobie elektryke z tylu zaloz ;) A mape zrobisz przy okazji wizyty n T4 ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 21:00   

Korbki mi w żaden sposób nie przeszkadzają, 90% km robię sam. Na t4 bezpieczniej zmieniać mapy niż na galetto?? Prawdę mówiąc to nie mam pojęcia gdzie w okolicy ktoś ma t4.
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 21:05   

Ja tez tak mowilem ale wrtoscauta skoczyla po zmianie ;)
W wrszawie w BritishCars.pl mozesz dokonac obydwu zabiegow ;)
T4 nie zmieni map na inne ktore zna i ktore kaze mu wrzucic konfiguracja ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Szarpanie silnika 2.0 CDTi]
elclipse Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Wrz 08, 2018 14:14
elclipse
Brak nowych postów [R75] Zamiana silnika z 2.0 cdt na cdti
Szkieletor Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Lis 09, 2016 07:13
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Remont silnika - CDT/CDTi
damianz11 Rover serii 75, MG ZT 27 Sro Lut 23, 2011 09:26
kris-tofer
Brak nowych postów [CDTI]Poduszki silnika
grota10 Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lis 20, 2021 18:32
grota10
Brak nowych postów [R75] Wymiana silnika - CDT/CDTi
kristohuliciu Rover serii 75, MG ZT 21 Czw Maj 07, 2009 20:07
kristohuliciu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink