Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 cdt] połączenie kolanka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 cdt] połączenie kolanka
Autor Wiadomość
instal20 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 65
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:02   [R75 cdt] połączenie kolanka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

witam moze mi ktos podpowiedziec jakim cudem można złożyc to kolanko od intercoolera nawet z jednym oringiem nie chce wejść albo mam malo siły albo jest dziwny patent szukałem na forum i o tym akyrat nikt nie pisze coś było o uszczelnieniu no ale musi najpierw wejsc mi wchodzi ok 1-1,5cm i koniec. myslałem jeszcze o spawaniu?? ale czy to dobry pomysł?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 06:42   

wsadź bez uszczelek i zobacz ile wchodzi - później załóż 2, nie 1 oring i przesmaruj olejem oringi i wejście ic i wejdzie bez problemu
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 17:50   

Ja wsadziłem nawet na dwa lekko grubsze. Potem wszystko zalane klejem do szyb.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 21:24   

Ja niczym dodatkowym nie uszczelniałem, żadnych silikonów i klejów i jeżdżę juz rok bez problemow
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 17:10   

dawidd napisał/a:
a niczym dodatkowym nie uszczelniałem, żadnych silikonów i klejów i jeżdżę juz rok bez problemow

A ile masz mocy?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 18:04   

115
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 18:04   

jak będziesz miał 170Km jak szpynior będziesz musiał wkleić ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 18:08   

i od dziś turbo do 1,3 -1,4.

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 19:08 ]
170? No tyle to bym chcial ale chyba nie na silniki m47. A swoja droga czy 115 czy 170 to turbo pompuje podobna ilość powieterza
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 19:50   

dawidd napisał/a:
i od dziś turbo do 1,3 -1,4.

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 19:08 ]
170? No tyle to bym chcial ale chyba nie na silniki m47. A swoja droga czy 115 czy 170 to turbo pompuje podobna ilość powieterza


1,35 to jest bezpieczny max dla naszych turbin . Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy zabardzo nie odczujesz .
Ja jak skończę audio to chyba sobie sprawię wydajnieszy IC : coś takiego -FMIC

Jak mierzysz ciśnienie ?
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 20:21   

Ciśnienie mierzylem w inpa. ale to jest mało wygodne, dlatego założyłem zwykły manometr do 2,5 bara włączony miedzy turbo zimne a westgate. Przy mbc własnej konstrukcji i skręceniu na max pompowało mi do 1,5 bara i wszystko ładnie szlo do 1,5 - auto sie rozpędzało jak trzeba, ale pamiętałem szpynior, twoja uwagę ze do 1,35 jest bezpiecznie dlatego zmniejszyłem do 1,3-1,4 bara.

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:13 ]
szpynior napisał/a:
Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy za bardzo nie odczujes
całkowicie się zgadzam

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:21 ]
A tak swoja droga zaciekawiła mnie jedna rzezy przy westgate. W serii bez żadnych mbc i żadnych zmian turbo pompuje stale na 1,1 Bara, momentami dochodzi do 1,2 bara. Dziś rozpiąłem gruszkę od turbiny i z wpientym manometrem i kompresorem chciałem sprawdzić kiedy grucha zaczyna otwierać, czyli poszczać spaliny poza wirnikiem. I tu niespodzianka - gruszka zaczyna ruszać dopiero przy 1,5 bara a max otwarcie następuje przy 2,1 bara. Jak to sie dzieje ze przy takich wartościach otwarcia upustu spalin, turbo pompuje max do 1,2 bara ?? To taka ciekawostka, która jak ktoś wyjaśni to będzie fajnie :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 20:44   

dawidd napisał/a:
Ciśnienie mierzylem w inpa. ale to jest mało wygodne, dlatego założyłem zwykły manometr do 2,5 bara włączony miedzy turbo zimne a westgate. Przy mbc własnej konstrukcji i skręceniu na max pompowało mi do 1,5 bara i wszystko ładnie szlo do 1,5 - auto sie rozpędzało jak trzeba, ale pamiętałem szpynior, twoja uwagę ze do 1,35 jest bezpiecznie dlatego zmniejszyłem do 1,3-1,4 bara.

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:13 ]
szpynior napisał/a:
Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy za bardzo nie odczujes
całkowicie się zgadzam

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:21 ]
A tak swoja droga zaciekawiła mnie jedna rzezy przy westgate. W serii bez żadnych mbc i żadnych zmian turbo pompuje stale na 1,1 Bara, momentami dochodzi do 1,2 bara. Dziś rozpiąłem gruszkę od turbiny i z wpientym manometrem i kompresorem chciałem sprawdzić kiedy grucha zaczyna otwierać, czyli poszczać spaliny poza wirnikiem. I tu niespodzianka - gruszka zaczyna ruszać dopiero przy 1,5 bara a max otwarcie następuje przy 2,1 bara. Jak to sie dzieje ze przy takich wartościach otwarcia upustu spalin, turbo pompuje max do 1,2 bara ?? To taka ciekawostka, która jak ktoś wyjaśni to będzie fajnie :)


Przy najbliższej okazji sprawdzę to u siebie ,
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 20:51   

Sprawa jest ciekawa bo jeśli gruch rusza dopiero przy 1,5 bara to turbo powinno dawać min 1,3 lub 1,4 bara a daje właściwie 1,1 w porywach do 1,2. Sprawdzałem to na 2 manometrach wiec raczej o pomyłce nie możne być mowy
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 10, 2013 16:02   

szpynior napisał/a:
Ja wsadziłem nawet na dwa lekko grubsze. Potem wszystko zalane klejem do szyb.

Chyba też będę musiał zrzucić zderzak,zabrać się za to jeszcze raz i na koniec obsmarować klejem do szyb.Ja za każdym razem jak tam zaglądam to kolanko lekko wychodzi z IC,mimo że są nowe oringi i wszyztko mosno dokręcone,nie wiem jak to możliwe. I wszystko w pobliżu kolanka odsmolone olejem.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Mg zt] połączenie wysprzęglik pompka
Kalwar Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Sie 26, 2024 19:44
marcin.misek
Brak nowych postów [75 ] Połączenie , pompka sprzęgła przewód hydrauliczny
alpacino Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Mar 17, 2017 08:23
Maciek_S.



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink