Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:02 [R75 cdt] połączenie kolanka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
witam moze mi ktos podpowiedziec jakim cudem można złożyc to kolanko od intercoolera nawet z jednym oringiem nie chce wejść albo mam malo siły albo jest dziwny patent szukałem na forum i o tym akyrat nikt nie pisze coś było o uszczelnieniu no ale musi najpierw wejsc mi wchodzi ok 1-1,5cm i koniec. myslałem jeszcze o spawaniu?? ale czy to dobry pomysł?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 19:08 ]
170? No tyle to bym chcial ale chyba nie na silniki m47. A swoja droga czy 115 czy 170 to turbo pompuje podobna ilość powieterza
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Sie 07, 2013 19:50
dawidd napisał/a:
i od dziś turbo do 1,3 -1,4.
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 19:08 ]
170? No tyle to bym chcial ale chyba nie na silniki m47. A swoja droga czy 115 czy 170 to turbo pompuje podobna ilość powieterza
1,35 to jest bezpieczny max dla naszych turbin . Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy zabardzo nie odczujesz .
Ja jak skończę audio to chyba sobie sprawię wydajnieszy IC : coś takiego -FMIC
Ciśnienie mierzylem w inpa. ale to jest mało wygodne, dlatego założyłem zwykły manometr do 2,5 bara włączony miedzy turbo zimne a westgate. Przy mbc własnej konstrukcji i skręceniu na max pompowało mi do 1,5 bara i wszystko ładnie szlo do 1,5 - auto sie rozpędzało jak trzeba, ale pamiętałem szpynior, twoja uwagę ze do 1,35 jest bezpiecznie dlatego zmniejszyłem do 1,3-1,4 bara.
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:13 ]
szpynior napisał/a:
Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy za bardzo nie odczujes
całkowicie się zgadzam
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:21 ]
A tak swoja droga zaciekawiła mnie jedna rzezy przy westgate. W serii bez żadnych mbc i żadnych zmian turbo pompuje stale na 1,1 Bara, momentami dochodzi do 1,2 bara. Dziś rozpiąłem gruszkę od turbiny i z wpientym manometrem i kompresorem chciałem sprawdzić kiedy grucha zaczyna otwierać, czyli poszczać spaliny poza wirnikiem. I tu niespodzianka - gruszka zaczyna ruszać dopiero przy 1,5 bara a max otwarcie następuje przy 2,1 bara. Jak to sie dzieje ze przy takich wartościach otwarcia upustu spalin, turbo pompuje max do 1,2 bara To taka ciekawostka, która jak ktoś wyjaśni to będzie fajnie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Sie 07, 2013 20:44
dawidd napisał/a:
Ciśnienie mierzylem w inpa. ale to jest mało wygodne, dlatego założyłem zwykły manometr do 2,5 bara włączony miedzy turbo zimne a westgate. Przy mbc własnej konstrukcji i skręceniu na max pompowało mi do 1,5 bara i wszystko ładnie szlo do 1,5 - auto sie rozpędzało jak trzeba, ale pamiętałem szpynior, twoja uwagę ze do 1,35 jest bezpiecznie dlatego zmniejszyłem do 1,3-1,4 bara.
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:13 ]
szpynior napisał/a:
Jak nie masz mocniejszej mapy to różnicy za bardzo nie odczujes
całkowicie się zgadzam
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 21:21 ]
A tak swoja droga zaciekawiła mnie jedna rzezy przy westgate. W serii bez żadnych mbc i żadnych zmian turbo pompuje stale na 1,1 Bara, momentami dochodzi do 1,2 bara. Dziś rozpiąłem gruszkę od turbiny i z wpientym manometrem i kompresorem chciałem sprawdzić kiedy grucha zaczyna otwierać, czyli poszczać spaliny poza wirnikiem. I tu niespodzianka - gruszka zaczyna ruszać dopiero przy 1,5 bara a max otwarcie następuje przy 2,1 bara. Jak to sie dzieje ze przy takich wartościach otwarcia upustu spalin, turbo pompuje max do 1,2 bara To taka ciekawostka, która jak ktoś wyjaśni to będzie fajnie
Sprawa jest ciekawa bo jeśli gruch rusza dopiero przy 1,5 bara to turbo powinno dawać min 1,3 lub 1,4 bara a daje właściwie 1,1 w porywach do 1,2. Sprawdzałem to na 2 manometrach wiec raczej o pomyłce nie możne być mowy
Ja wsadziłem nawet na dwa lekko grubsze. Potem wszystko zalane klejem do szyb.
Chyba też będę musiał zrzucić zderzak,zabrać się za to jeszcze raz i na koniec obsmarować klejem do szyb.Ja za każdym razem jak tam zaglądam to kolanko lekko wychodzi z IC,mimo że są nowe oringi i wszyztko mosno dokręcone,nie wiem jak to możliwe. I wszystko w pobliżu kolanka odsmolone olejem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum