Wysłany: Pon Sie 05, 2013 19:42 [416Si]Brak reakcji na kluczyk
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem auto nie kreci rozrusznikiem w koncowej fazie przekrecenia kluczyka napewno immo nie blokuje rozrusznik dobry bo sprawdzałem na krótko a po zagrzaniu łapie juz normalnie z klucza.w czym moze leżeć problem
[ Dodano: Pon Sie 05, 2013 20:40 ]
Popukałem w przekaźnik rozrusnika przy jednoczesnym przekreceniu kluczyka w pozycje rozruch i załapało.Pytanie czy te pudełko ciemne da sie rozebrac i ewentualnie to naprawic ?
[ Dodano: Pon Sie 05, 2013 20:42 ]
aha w dodatku brat tak długo mi przytrzymał kluczyk w pozycji rozruch a silnik juz chodził i teraz mam dzwieki pokroju turbo dzwiek wydaje mi sie ze dobiega koło pasków co to moze byc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 19:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cala puchę da sie bez problemu rozebrać - pozniej złożysz na ja silikon. Popraw w niej luty - pękają. Mowie o puszce za komputerem. Masz tam 4 przekaźniki - przylutuj wszystko. Sam automat tez sprawia problemy przy rozruszniku. NA krotko podpięty śmiga a włączysz w obwód i nie smiga - ze 2 lata walczylem z tym problemem u siebie az wymieniłem automat na zamiennik - nie pomogło i później caly rozrusznik na używkę i dopiero problem zniknął
a ten efekt turbo co opisałem wyzej co to moze byc na dniach moge nagrac filmik
[ Dodano: Pon Sie 05, 2013 21:41 ]
szymong77 napisał/a:
witam posiadam rovera 1.4 8v 1998r i nie wiem jak zablokować wałek rozrządu prosze o pomoc, mam jeden wałek rozrządu, najlepiej zdjęcia, przy okazji z wału możecie też podesłać do pewności by się upewnić dzięki
prosze bardzo filmik http://www.youtube.com/watch?v=X-tXQDcTA6I bardziej brzmi to jak diesel na koncu filmiku słychac cos dziwnego po tych odgłosach wypadł kawałek przytopionego plastiku ze strony paska nie przepalałem go znowu nie chce zeby cos wiecej sie spaprało wieczorem zobacze jak wyglada to miejsce.
Powiem szczerze ze ciężko wysondować z tego filmiku co jest nie tak. Ten syk ktory slychac to jest z auta czy z otoczenia? Jezeli z auto to możesz mieć nie szczelny kolektor dolotowy. Latwo to sprawdzic - zdejmij rure przed przepustnica i na odpalonym zastaw ja czymś - reke mocn wsysa i moze zaboleć. Po szczellnym zasłonięciu auto powinno zgasnąć. Jeśli nie zgasnie to szukasz gdzie kolektor przepuszcza ewentualnie jakiś wezym mógł spaść itp
byłem w aucie przed chwila i zobaczyłem ze jedna rolka ta plastikowa cała poprzecierana z paskiem wieloklinowym idzie krzywo a pasek po przecierany czy to moze byc cos powaznego ? sorki za moją składnie zdan ale juz jestem po robocie po 24godz i nie mam głowy a juz jestem ostro wkurzony
to pewnie sie łożysko rozsypało na rolce i dlatego rolka chodzi krzywo i pasek zjeżdża po niej i przy okazji pewnie ociera sie o obudowę. Poważne to nie jest ale rolka ze 100-150 będzie kosztować + pasek 50-100zl. Jeśli Ci sie zerwie podczas jazdy pasek to stracisz lądowanie i klime jesli ja masz. Ale autem można jechac (do rozladowania akumulatora). Pompa wody chodzi na rozrzadzie
quote="RazorXL"]bo cos chyba nie rozumiem z tego co napisałeś[/quote] a bo browara przytuliłem mocnego i pisze nieczytelnie
Wymiana jest prosta, od strony kola lewego odkręcasz nadkole(jezeli tam jest), później blachę z jednej strony 2 śruby z drugiej 3 , później odkręcasz alternator albo napinacz - jak wolisz i porzniej kolo zwichrowane
Sprawa prosta
[ Dodano: Sob Sie 10, 2013 13:34 ]
czy to jest ta rolka ------>Zdjęcie podglądowe chodzi mi o ta rolke na cieniutkim pasku co ma połaczenie z pompa wspomagania i chyba ze sprzearka klimatyzacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum