Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Sie 07, 2013 17:10
Mój był cofnięty chyba o 60 kk, ale stan wogóle tego nie odzwierciedlał, zarówno technicznie i wizualnie. Jak wszystko gra nie przejmowałbym się gdyż i tak raczej nic nie zdziałasz . A tylko nerwy i czas stracisz . Powództwo cywilne, rzeczoznawca - wszystko będzie kosztować .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 07, 2013 17:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A może wymieniał zestaw startowy ?
Wtedy przebieg z EWS'a i kluczyka będzie inny jak w LSM czy IPK Ale pewnie wyszłaby też niezgodność VINów i kodów ZCS. A jak rozumiem, podłączał to PHJOWI, który od wczoraj T4 nie ma
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
30 tys - co to jest? Mam r416 ktory ma juz przelatane 330 tys. Cofnął bym go o 200 wymienił kierownice i żaden mechanik bez kompa by sie nie zorientował ze coś jest nie tak. Lepiej mieć auto z przekręconym licznikiem o 200 tys niz z oryginałem, a spawanym z 3 aut
Hehe. Druga osoba już źle zrozumiała moją wypowiedź...
Może faktycznie zbyt chaotycznie to napisałem. Chodziło o to, że nie od wczoraj PHJOWI obsługuje T4 i pojęcie większe o jego użytkowaniu ma
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Pią Sie 09, 2013 13:39
Na aukcji pisze, że dołącza książkę serwisową. Jeśli tam się kilometry zgadzają to handlarz jest kryty. On ma papier, że wszystko jest OK. Ciesz się, że to licznik cofnięty a nie progi łatane gazetami. Jak jesteś zadowolony z autka, to szkoda nerwów na wykłócanie się, bo będzie trudno coś ugrać.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Sprawa jest prosta i wcale nie wymaga dodatkowych kosztów i sprawy sądowej. Dzwonisz do chłopa i mówisz mu, że auto ma przekręcony licznik i nie ma opcji, które miał mieć i żądasz od niego zwrotu nadpłaconej gotówki, bo auto z takim przebiegiem i takimi opcjami powinno kosztować mniej, a jeżeli stawia opór, oznajmiasz mu, że zgłaszasz sprawę do skarbówki, że wystawił Ci zaniżoną fakturę. A w skarbówce to nie Ty się będziesz tłumaczył tylko on, więc jest to jakaś forma dojścia do kompromisu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum