Wysłany: Wto Sie 20, 2013 12:31 [Rover 25] Walka z pompą
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich i proszę o pomoc, mianowicie walcze z pompą już 2 tygodnie i dalej roverek nie pali zostawiłem go w renomowanym serwisie wymienili pompe na inną tą co zamówiłem ale nie potrafią sie połączyć z komputerem więc kupiłem 2 komputer i tez brak komunikacji na gniezdzie ODB2 zamiast 12V jest 3,3V więc podpinali się wprost do komputera po pinach z reve rovera 25 i z innych schematów i nic nie pasuje czy może ktoś na forum ma jakiś inny schemat podpiecia sie do kompa albo może ktoś ma jakąś porade co mam zrobić żeby komputer się połączył z programem z góry dziękuje za odp.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 12:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po 1 czym sie podpinają ? po 2 bardzo renomowany serwis to musi byc
po 3 rozrzad dobrze ustawiony ? po 4 po co wymieniales pompe , po 5 moze zapowietrzony sproboj odpalic na plaka.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na pyt 1 podpinał sie komputerem boscha po 2 niby renomowany sewis boscha po 3 rozrząd na pewno dobrze zapięty po 4 wymieniłem pompe bo w starej palił tranzystor bo go wymieniałem osobiście po 5 odpowetrzył dobrze bo na plaka palił
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 15:37
Cezool, najgorsze co mozna to isc do serwisu boscha u mnie ma najgorsze opinie np w powiatowym miescie właśnie serwis boscha a ceny 3-4x takie jak gdzie indziej
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 17:26
Też nie raz "walczyłem z pompą"
A tak na poważnie to popuść przewody na wtryskach i zakręć rozrusznikiem tylko zabezpiecz co nieco jakimiś szmatami silnik, powinno upaćkać paliwem nawet maskę jeżeli tak będzie następne co zostaje do sprawdzenia to kąt wtrysku.
Chłopaki to wszystko zostało zrobione już dawno temu wtryki popuszczone bo to była pierwsza czynność potem było trzymane palcem by sprawdzić ciśnienie czy odgina palec czy nie kontrolka check zapala sie na chwilek i zaraz gaśnie ustawienie rozrządu i kąta wtrysku bardzo dobre bo po wymianie tranzystora w starej pompie jeszcze lepiej auto jeżdziło więc na nowej pompie to samo ustawienie zastosowane ale co z tego jak nie odpala samodzielnie auto i nie mozna sie połączyć z komputerem czy przez odb czy przez szpilki nie łączy sie i dla tego nie potrafią mi powedzieć co sie stało jutro wchodzi elektryk i czekam na efekty może coś wymysli z instalacja ale już naprawde mam dosyć tego auta
wiem ze rozrząd był ustawiony poprawnie bo po wymiane tranzystora w pompie auto jezdziło lepiej tylko tyle że zrobiłem 100km i to samo ponownie spaliło tranzystor więc zakupiłem nowa pompe znaczy urzywana co z tego jak teraz wogóle nie odpala a co do masy to specjanie porobiłem 2 nowe kable do klemy i do kompa osobny bo podejrzewałem tez ze może miec to wine a macie może jakiś schemt podłączenia się do kompa bo magicy twerdza że te schematy nie pasują nie wiem skąd oni mają swoje schemty ja im dałem osobiście schemat podłaczenia z reva rovera.
wtykasz wtyczke na gniazdo ODB a tam zamiast 12V jest 3,3V i brak komunikacji więc czy macie jakiś schemat podłączenia sie pod główny komputer przez igły bo magicy twerdzą ze te co mają to nie pasują
Jak palcem można sprawdzić ciśnienie? Jaja sobie robią? Palcem nawet 2 MPa nie utrzyma a tam musi być z 10 razy tyle. Zmień serwis na mniej renomowany. Między którymi pinami na OBD jest 3,3V?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum