Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 20:14
podłączę się pod temat, bo mam problem podobny:/
chyba za duzo czasu miałem i podkusiło mnie, żeby odpiąc EGRa i sprawdzic jak się będzie silnik zachowywał na niższych obrotach. Odciąłem go poprzez odpięcie wtyczki z elektrozaworu sterujacego EGRem no i długo nie sprawdzałem zachowania samochodu bo zapaliła się niezawodna kontolka checkengine:/ - mam za swoje
Pytanie co dalej?
Nie próbowałem silnika "wkręcac" powyżej 4000 rpm, więc nie wiem czy jest w trybie awaryjnym, tak poza tym chodzi normalnie
Jak zrozumiałem usunięcie przyczyny wystapienia błedu nie wystarczy do tego, zeby ta kontrolka zgasla, trzeba się pofatygować do kogoś na diagnostykę i to koniecznie na komputerze T4?
pozdrawiam,
Irek
kolego pod komputerem błedów nie wyszuka musisz zacząć od tyłu moze poprostu ci sie kostka rozłaczyła gdzies to sie zdaza lub problem z filtrem paliwa lub powietrza. od tego trzeba zaczac jezeli to nie pomoze to zostaje przepływomierz.
[ Dodano: Sro Sie 29, 2012 01:45 ]
jezeli kontrolka tobie mryga podczas jazdy to i traci moc po czym po chwili jest ok to znaczy ze zapowietrza sie pompka reczna przy silniku najprostrzym rozwiazaniem jest zrobienie dziurki w korku paliwa wtedy nic takiego sie nie wydarzy.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sro Sie 29, 2012 09:49
Co do KTS Bosch'a, byłem kiedyś podpięty pod niego, jak miałem swoją pierwszą przeprawę z pompą, nie widział żadnego błędu , po mej ostatniej awarii pompy ( umarła na amen ) checka mi wywaliło na desce, po wymianie pompy na nową, oczywiście dalej świeci, bo nie mam na razie możliwości skasowania błędu po awarii pompy. Auto wkręca się spokojnie powyżej 4 tyś. obr. , jedzie po prostu jak marzenie A z checkiem poradziłem sobie tak, że zasłoniłem drania kawałkiem czarnej tektury, żeby mi w nocy po ślepiach tym pomarańczem nie biło Więc powiem z własnego doświadczenia, T4 jest pod tym względem jedynym, pewnym urządzeniem, którym można zarówno odczytać, jak i skasować błędy.
Witam.Odkopuje temat.Dziś byłem u mechanika który mi wymieniał rozrząd.Podłączył mi pod komputer i po 2 latach kontrolki Check wykasował mi błedy(6) i kontrolka wreszcie zgasła.A co najlepsze że nic nie płaciłem za wykasowanie błędów.Komputer diagnostyczny to Master czy jakoś tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum