lukasz22i, Naciągnij go jeszcze raz, dopiero po iluś km pasek się układa jak należy i trzeba go poprawić. U siebie robiłem dziś to samo, po pewnym czasie zaczął piszczeć. Teraz jest ok. Pozdrawiam.
lukasz22i, Naciągnij go jeszcze raz, dopiero po iluś km pasek się układa jak należy i trzeba go poprawić. U siebie robiłem dziś to samo, po pewnym czasie zaczął piszczeć. Teraz jest ok. Pozdrawiam.
A możesz się pochwalić jak sam go naciągasz? Ponoć wersja z klimą ma jakiś napinacz za pomocą którego można go napiąć, ja mam wersję bez więc trzeba sobie jakoś samemu poradzić.
U mnie w obudowie alternatora jest gwintowany otwór, w który wkręca się śrubę, która działa jako napinacz. Luzujesz sobie mocowania i tą śrubą naciągasz pasek.
lukasz22i, idź za radą Adrian, choć u mnie tam nie ma gwintu. Rolka prowadząca pasek nie ma możliwości regulacji napięcia paska w klimie DIAVIA (przynajmniej u mnie). Reguluje się na mocowaniu alternatora.
U mnie w obudowie alternatora jest gwintowany otwór, w który wkręca się śrubę, która działa jako napinacz. Luzujesz sobie mocowania i tą śrubą naciągasz pasek.
Przykładowy alternator, ja mam taki sam. Jest ta dziura o której piszesz?
Na pierwszej fotce widać, na dole. Nawet jest wkręcona. Na drugiej też jest dobrze widoczna - śruba przechodzi przez cały korpus.
Dzięki, już widzę. Czyli mogę próbować nią napiąć pasek? Pamiętasz może czy jest do niej dostęp od góry czy od spodu? Wydaje mi się że chyba będzie od spodu. Dzięki
Jak Kupiłem Alternator wykręciłem te śrubkę.
U mnie napina się na rolce od dołu.
Nawet nie wiedziałem po co ona tam była heh
Człowiek cały czas dowiaduje się coś nowego xd .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum