Wysłany: Nie Wrz 01, 2013 23:38 [R4002.0sdi]Same problemy,obrotomierz,radio,chlodzenie,
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam mojemu R400 ewidentnie cos dolega od poczatku, po tym jak pewnego razu nie odpalil, i po braku czasu na jego naprawe przez ladnych pare miesiecy postanowilem go naprawic
Pierwszy ruch oddanie go do mechanika powod nieodpala, usterka naprawiana w sposob hmm dosc ciekawy ''bezposrednie podanie pradu z rozrusznika do pompy paliwa '' takim ladnym zoltym kabelkiem wszytko elegancko koszt bardzo maly, ale pada pytanie ''czy zanim przestal odpalac cos nie dzialalo '' , dziaalalo wszystko bez problemow jakich kolwiek.
Niestety po naprawie przestaly dzialac;
1 obrotomierz (predkosciomierz diala, wskaznik poziomu paliwa dziala, wskaznik temperatury silnika dziala )
2 radio przestalo sie wlaczac,
3 nastapil brak chlodzenia, temperatura silniki podczas jazdy szybuje nieublagalnie ku gorze, wiatrak sie nie zalacza
4 gotujqacy sie akumulator, po okolo 20 km (od mechanika do domu ) po otwarciu maski zaobserwowalem pare wydobujaca sie z akumulatora (z miejsca do tego chyba w sumie przeznaczonego,) i wszystko w kolo mokre /, po sprawdzeniu napiecia ladowania czy jak to tam sie nazywa ocza ukazal sie nieosiagalny w ''normalnych'' samochodch poziom 19 v (?) a przy dodawaniu gazu skaczacy do ponad 20.
Wszystko to sprawilo ze roverek nie daje sie wciaz do jazdy, i teraz prosba z mojej strony czy ktos moze wie co ma wplyw na poszczegolne dolegliwosci, jak mu pomoc w tym aby wciaz mogl przemierzac nasze polskie bezdroza
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 01, 2013 23:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Najpierw alternator do sprawdzenia. Akumulator to pewnie idzie do kosza. Jak będzie dobre napięcie z alternatora, to do sprawdzenia wiązka od pompy i wiązka tylnej klapy, bo może gdzieś jest zwarcie. Na razie tylko tyle.
1 obrotomierz (predkosciomierz diala, wskaznik poziomu paliwa dziala, wskaznik temperatury silnika dziala )
Najprawdopodobniej coś w zegarach. Albo coś w kostce nie łączy, albo ktoś uwalił silniczek od obrotomierza, a może jakaś ścieżka na płytce przerwana. Trzeba po prostu zajrzeć i się rozeznać.
Cytat:
2 radio przestalo sie wlaczac,
Sprawdź bezpieczniki.- Zegarek Ci chodzi i zapalniczka?
szyyha napisał/a:
3 nastapil brak chlodzenia, temperatura silniki podczas jazdy szybuje nieublagalnie ku gorze, wiatrak sie nie zalacza
ale silnik się przegrzewa, czy tylko wskaźnik szaleje?
Tak czy inaczej pooglądaj układ chłodzenia, upewnij się że jest płyn w zbiorniczku i że nie ma w nim oleju i czy nigdzie nie cieknie.
szyyha napisał/a:
4 gotujqacy sie akumulator
No przy takich napięciach ładowania, to się ciesz, że Ci jeszcze przez maskę nie wyskoczył
Regulator napięcia na bank do wymiany. Jak z temperaturą wszystko w porządku, to po naprawie tego napięcia pewnie wskazówka przestanie skakać.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zegarek i zapalniczka dziala, a gdzie znajduje sie regulator napiecia, czy jest on w alternatorze? , mozna go wymienic samemu, czy to cos bardziej skomplikowanego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum