Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
jedno pytanko jak otwieram auto z pilota to otwierają się wszystkie drzwi oprócz tylnych lewych patrząc na samochód od przodu, ale jak nadusze na ten guziczek otwierania drzwi w środku to od razu się otwierają. Szwab od którego go kupiłem próbował mi wytłumaczyć co to jest ale więcej się namachał niż ja zrozumiałem. Zastanawiam się czy idzie to jakoś wyłączyć. Blokadę rodzicielską niby wyłączyłem... Klamka działa wszystko normalnie i sprawnie tylko ze zawsze musze nadusić na ten guzik żeby te drzwi się otwarły;/
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lip 18, 2011 22:08, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 14:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 14:23
WR75 jest funkcja otwierania tylko jednych drzwi (od kierowcy) po 1-ym przyciśnięciu i po 2-im pozostałych. Można ustawić tak aby otwierały się wszystkie naraz, ale tylko komputerem T4.
Jeżeli masz problem, że drzwi o których mówisz nie otwierają się jako jedyne ze wszystkimi pozostałymi to prawdopodobnie blokuje się mechanizm otwierania w drzwiach. Możesz tez podregulować cięgno które znajduje się przy mechanizmie. Nie mówię o całkowitym blokowaniu się jego, tylko o częściowym. Miałem podobnie z jednymi drzwiami z tyłu. Po przesmarowaniu wszystko chodzi równo.
apples, napisz dokładniej jakie cięgno bo ja mam problem z drzwiami pasażera imoże to być to
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 15:15
U mnie się kantowało trochę przy tym bolcu, który wychodzi przy szybie z drzwi. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba odkręciłem trochę też tą główkę na cięgnie, tak by wysuwało się wyżej. Przesmarowałem wszystkie elementy zamka w środku, mechanizm klamki w pozycji wyciągniętej i zamkniętej, prawidłowo docisnąłem boczek do profilu drzwi bo jakiś fachman jak ściągał to go ... .
Problem może być w tym, że cięgno musi być włożone prawidłowo w plastyk w zamku. W tym plastyku jest szpara i dziura w którą trzeba wcisnąć cięgno, aby podczas wysuwanie nie kantowało się (zaznaczyłem na zdjęciu). Wszystkie elementy mechaniczne ze zdjęcia potraktowałem smarem grafitowym i wreszcie drzwi mi się nie zacinają. Nawet podczas tych mrozów.
Duzo sie pieprzy emlementow. Czesto zamki same w sobie umieraja.
Czasami urywa sie od klamki ten plastik do regulacji.
Mnie obecnie poddalo sie tak, ze nie otwiera sie rygiel z zadnej kombinacji.
Dodatkowo wyglada jakby sie blokada kinder wlaczyla.
Nie wiem czy to tak latwo uda mi sie zdjac, zeby czegos nie polamac
W kazdym razie podobno z tylu jest mozliwe zdjecie boczku pomimo otwarcia drzwi.
Sa instrukcje na forum.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
U mnie są w tej chwili podobne objawy. Prawe tylne drzwi nie odblokowują się ani z kluczyka, ani po naciśnięciu przycisku w kabinie.
Po pociągnięciu za klamkę "grzybek" idzie normalnie do góry, a zamykając samochód wszystko działa normalnie (grzybek się chowa).
Gdyby to się działo pół roku temu to bym się nie dziwił, ale teraz?
Wysłany: Pon Lip 18, 2011 19:20 [ R75] problem z zamkiem
witam , mam troche nietypowy problem i nie znalazlem jeszcze rozwiazania na forum , mianowicie w drzwiach kierowcy przy zamku obok klamki prawdopodobnie ułamła sie zapadka ktora zabezpiecza wnetrze zamku przed brudami , , ta ktora wklada sie kluczyk to sie chowa i jak sie wyjmuje to sie zamyka , auto otwieram zawsze kluczykiem , czy jest mozliwosc naprawy tego , czy tylko wymiana i z czym to sie wiaze ? czy moze przestac dzialac centralny zamek po wymianie na inny ? prosze o odpoowiedz i pozdrawiam
chyba w VW kuzyna to naprawiłem. trzeba było wyjąc bębenek i dało się zdjąć tą wierzchnia osłonę. W roverze nie wiem czy idzie się jakoś dobrać do samego bębenka
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam. Temat dawno wałkowany, ale jestem nowy i mam nadzieję, że się ktoś zainteresuje. Mam problem podobny do opisywanego powyżej, ale dokładnie sytuacja przedstawia się tak: Po kupnie R75 dwa lata temu z pilota otwierały się tylko przednie drzwi pasażera. Podobnie sytuacja miała się w sytuacji używania przycisku wewnątrz kabiny. Używając kluczyka, po jednym przekręceniu otwierały się drzwi kierowcy, a po dwukrotnym przednie drzwi pasażera. Tylne w ogóle nie reagowały. Udałem się więc do warsztatu celem diagnozy komputerowej. Otrzymałem informację, że należy wymienić moduł zamka centralnego, który niby znajduje się w drzwiach pasażera, ale z tego co wyczytałem na forum coś takiego nie istnieje, ale dla pewności zdemontowałem tapicerkę i moje przepuszczenia się sprawdziły. Gdyby tego było mało, to po diagnozie w trakcie której pokasowali występujące błędy okazało się, że już żadnych drzwi nie można otworzyć pilotem oraz przyciskiem wewnątrz kabiny. Czytając powyższe wypowiedzi wydaje mi się skrajnie niemożliwe aby wszystkie cztery zamki uległy zatarciu, zablokowaniu itp. Dodam, że z pilota zamykają się wszystkie cztery bez problemu. Czy ktoś może mnie nakierunkować gdzie szukać przyczyny? Będę niezmiernie wdzięczny, gdyż już prawie dwa lata walczę z tym zamkiem nieustannie przeglądając tutejsze forum.
To i ja dodam coś od siebie. W moim przypadku sprawa wygląda tak że jak wcisnę raz na pilocie to otwierają mi sie drzwi kierowcy a czasem pasażera. Za drugim wciśnięciem kierowca/pasażer -to zależy które otwarły się za pierwszym razem to teraz te drugie i jedne z tylnych drzwi. A za 3 razem drugie tylne. Więc żeby otworzyć całe auto to muszę 3 razy wcisnąć.
Natomiast z kluczyka wszystkie normalnie. 1- kierowca ; 2 -pozostałe.
Tylko, że w moim przypadku to nawet z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy Ale dzisiaj zamierzam wymontować jeden z tylnych zamków, przeczyścić, nasmarować i zobaczę jakie będą tego efekty.
Obawiam się że żadne. Silniczki dostały w pupę. Warto zrobić konserwacje i wymienić na sprawne. Ale konserwacje zrób też innym zamkom - zwłaszcza temu od kierowcy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Sprawa ma się następująco. Wymontowałem jeden z zamków celem wyczyszczenia. Okazało się jednak, że zamek "na sucho" działa bez zarzutów i jest bardzo dobrze nasmarowany. Następnie podłączyłem zamek bez montażu aby zaobserwować jego pracę. Po naciśnięciu na pilocie przycisku zamykania element numer 1 na dolnym obrazku wykonał ruch do góry i spowodował zamknięcie zamka co można zaobserwować patrząc na element nr 2. Analogicznie wykonałem próbę otwarcia zamka i element nr 1 wykonał ruch na dół co widać na górnym zdjęciu i powinien wymusić (tak mi się wydaję) ruch elementu nr 3 w kierunku zgodnym ze strzałką co spowodowałoby uniesienie elementu nr 2 i tym samym odblokowanie zamka. Dodam, że w pozostałych zamkach podczas próby otwierania też słychać ruch elementu nr 1, jednak nijak ma się to z otwieraniem zamka.
Moje pytanie zatem brzmi, czy poza elementem nr jeden jest coś w zamku jeszcze sterowane elektrycznie a jeśli nie to co powinno spowodować ruch elementu nr 3 w kierunku strzałki aby odblokować zamek?
_________________ Nic nie dzieje się bez przyczyny...
jest trochę grzebania , spróbuj dobrać się do silniczków, miałem tak jak umarły szczotki w silniczku odpowiedzialnym za wysuwanie tego czegoś przy szybie. Ciężko ale da się zrobić.
Faktycznie uszkodzone okazały się silniczki odpowiedzialne za otwieranie drzwi. Niestety prócz zużytych szczotek okazało się, że wykończone są również komutatory. Zmusiło mnie to do wymiany całych silniczków. Obecnie jestem po naprawie całej prawej strony. Zamki hulają jak nowe
_________________ Nic nie dzieje się bez przyczyny...
Witam mój problem wyglada nastepujaco przednie drzwi pasazera nie otwieraja sie ani od srodka ani od zewnatrz niewiem jak tam sie do tego zabrac bo na zamknietych drzwiach nawet nie mozna rozebrac tapicerki mianowicie pociagam za klamke od srodka cypelek idzie w gure i to na tyle słychac prace zamka ale nie otwieraja sie od zewnatrz klamka chodzi luzno bez oporu nic nie słychac pracy ;./ ma ktos jakis pomysł jak sie zabrac do tego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum