Pewnie go nie ogarnie. CDT to możesz spróbować INPA + ViAKEN KKL.
Parę modułów tym ożenisz ale bez gimnastyki nie obejdzie się.
Jak chcesz zdiagnozować auto raz porządnie to podjedź na T4.
Zapłacisz tyle co za chińską podróbkę z allegro, a będziesz miał pełną listę Fault Code
Potem zabierzesz się za wymianę potencjalnych winowajców i podjedziesz jeszcze raz na sprawdzenie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum