Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 16:57 [MG ZR 160 BRAK MOCY !]
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam.
problem polega na tym iż moja ZR'ka po ostatniej wizycie w hamowni wypluła zaledwie 147 KM i jest wielka nie wiadoma gdzie jest problem czy przy dolocie powietrza (ciepłe) kable zapłonowe któraś cefka , sondy , lub nie wiem co auto posiada dedykowany dolot powietrza k&n przelot zrobiony czyli bez tłumików od sondy drugiej
BTW wklejam wykres z hamowni
TU
bebechu. ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeśli stało się to po przeróbkach to błąd w sztuce. Daj jakieś zdjęcia. Jeśli powietrze ciągnie z pod maski (ciepłe) to błąd nr.1 Jak chodzi o wydech to lepiej się sprawdza z tłumikiem końcowym. Ja mam zrobiony dedykowany przez MG motorsport, kat sportowy, silencer, klasyczny tłumik końcowy i sprawdza się świetnie. Kolejna sprawa to że po takich przeróbkach auto powinno się stroić bo prawie zawsze masz spadek mocy. Jeśli chciałeś parę koni więcej to trzeba było kupić dedykowany wałek np. od pipersa + przerobiony dolot i strojenie swoje by zrobiło. Ja robiąc modyfikacje zawsze dokonuję pomiarów na kompie przed i po np. dolot (temp. szybkość przepływu powietrza...) Grzebiąc "na pałę" w tak zaawansowanym śliniku zawsze coś popsujesz zamiast poprawić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum