Mirek ja mam sucho. Ale na początku jak ppodłączyłem wszystko to mi kapało z papki w miejscu podłączenia węża. Wystarczyło węża wraz z papka ustawić pod innym kątem
To ja nie wiem czemu u mnie (i u Mortala) jest tak mokro.Ewidentnie kapie spod zderzaka a wszystkie wężę i pompka sucha.
_________________ "jedyna"po reinkarnacji
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Pon Wrz 02, 2013 16:35 ]
Nie powiem ale z lekka się wkurzylem ze jest to możliwe a u mnie się nie udało. 700 km zrobiłem aby między innymi to włączyć i nic :-\ nic z tego nie rozumie. PHJOWI jest z Poznania??
PHJOWI jest z Nowego Miasta nad Wartą, to jest kolo Poznania.
[ Dodano: Wto Wrz 03, 2013 08:12 ]
Aha, nie wiem jak teraz ale kiedyś na zlocie Mariusz418 nie dał rady mi tego włączyć, a PHJOWI włączył.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Żeby włączyć opcję świateł "kanada" należy przestawić rynek na kanadyjski
Nie zawsze się to musi udać i wtedy z pomocą przychodzą inne narzędzia, które mogą tenże rynek zmienić zanim wejdzie T4. W Twoim rafalmis1 - (europa) - można włączyć "skandynawia" - czyli włączanie świateł po uruchomieniu stacyjki, ale tego nie chciałeś.
sknerko u Ciebie światła dzienne to są długie z mniejszą mocą świecenia? Bo chyba to chciał zobaczyć rafalmis1. Czy pisząc o tym, że mariusz478 psuł Ci konfigurację miałeś na myśli, że światła dzienne same nie startowały? Czy może startowały po przekręceniu stacyjki na POS2, a nie jak chciałeś na POS3 (po uruchomieniu silnika) ? Nie bardzo wiem, jak to mógł robić
Nie mam pewności czy ilość sprysków zależna jest od marketu czy od wersji modułu komfortu. Pewnie w RAVE jest napisane, a całego w głowie ma SeniorA Ja nie znalazłem takiej informacji. Chociaż nie znalazłem też info o świeceniu świateł, a wiem że ktoś gdzieś kiedyś jakiś przedruk pokazywał.
Jak będę u mariusz418 to w wolnej chwili spróbuję zmienić sobie market i zobaczyć ile będę miał ilości sprysków Fabrycznie miałem 5 Zatem w ogóle inaczej niż pisaliście tutaj i ile było u rafalmis1 czy MiReK. A moje BCU to była bieda bo LOW-Line
MiReK u Ciebie nie zostało zrobione wszystko z sukcesem
Cały czas się zastanawiam dlaczego Trochę mało czasu było na te zabawy i presja rodziny Myślę, że cały dzień zabaw przyniósłby w końcu żądany efekt
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, nie mam długich z mniejszą mocą tylko krótkie po odpaleniu silnika.
MaReK napisał/a:
Czy pisząc o tym, że mariusz478 psuł Ci konfigurację miałeś na myśli, że światła dzienne same nie startowały? Czy może startowały po przekręceniu stacyjki na POS2, a nie jak chciałeś na POS3 (po uruchomieniu silnika) ? Nie bardzo wiem, jak to mógł robić
właśnie przypadkowo zmienił że były od razu po przekręceniu kluczyka a miały być po odpaleniu.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
właśnie przypadkowo zmienił że były od razu po przekręceniu kluczyka a miały być po odpaleniu.
Nie ma do tego nic region kanadyjski W/g mojej ale nie pewnej wiedzy, to kanadyjski rynek pozwala na takie ustawienie świateł i to nie świecą się drogowe tylko mijania ze słabszą mocą.
To co Ty piszesz ustawia się w opcji "skandynawskiej". Też miałem opcję że po przekręceniu kluczyka światła świeciły pełną mocą, ale zmieniłem to za pomocą T4 na takie jak Ty masz.
U mnie market jest POLAND, a kody ZCS wskazują na Centralną Europę.
Nie twierdzę też, że T4 ze starszą płytą serwisową nie mógł czynić problemów - może mógł.
W obecnej, której mariusz418 używa, nigdy nic się nie dzieje bez jego wiedzy i nic nie znika samo Może oprócz elektronicznego prędkościomierza, ale to jest opcja, której T4 nie przywiduje dla zwykłych MG ZT i R75.
Teraz pozostaje zatem sprawdzenie opcji po ilu spryskaniach szyby ma się włączyć sprysk dla reflektorów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK Ja nie mam pojęcia jak jest to teraz ustawione w moim bo jednak kilka razy był podłączany do T4 a pamiętam że za pierwszym razem jak to miałem włączane to PHJOWI powiedział że to jest kanadyjski system i tyle, stąd twierdzę że mam kanadę.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Gumka od pompki Też miałem z tym problem po wymianie pompki sprysków Po jakimś czasie samo się uszczelniło
Gdyby to była wina gumki od pompki to kapałoby tylko z prawej strony auta,a kapie z prawej i lewej,tak jakby płyn ściekał po reflektorach,wewnątrz zderzaka i następnie ściekał na ziemię.
Jak masz odpowiednio założone osłony pod silnikiem to cieknie w dowolnym miejscu, mi kiedyś ciekło pompką zwykłych spryskiwaczy i kapało po lewej stronie koło migacza bo auto lekko przechylone stało, stres mnie dopadł wtedy przeogromny bo już widziałem problemy z chłodzeniem silnika a jak zdjąłem osłonę silnika to ślad prowadził jednoznacznie do zbiornika sprysków.
[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 08:18 ]
w waszym przypadku może jeszcze ciec trójnik w zderzaku widziałem już taki pęknięty od mrozów i diabelstwo ciekło dopiero pod ciśnieniem a tak puki nie nacisnąłeś spryskiwacza to suche było jak pieprz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To jak dokładałeś spryskiwacze w zderzak i nie widziałeś trójnika na środku w zderzaku? czy masz węże nieoryginalne?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum