Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] zawieszenie stuka i stuka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] zawieszenie stuka i stuka
Autor Wiadomość
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 26, 2013 22:30   

jestem po wymianie gum, ale jeszcze nie jeździłem samochodem, dopiero jutro. A co do gum na dole sprężyny, to dołączam zdjęcie, jak widać nie odejmuję całej spezyny, bo sprężyna od ZT jest sporo grupsza, od tych co miałem wcześniej. Dodatkowo ma pytanie, jak plastikowe nadkole jest mocowane do kołyski, bo u mnie lata swobodnie i w nadkolu na samym dole też brakuję jakiegoś zaczepu, nie chciało mi się ściągać koła aby pokazać miejsce na zdjęciu, może ktoś z was wie, a jak nie to ściągnę koło i zrobię zdjęcie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 26, 2013 22:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 26, 2013 23:02   

zedziczek napisał/a:
ale mi się zdaje że kielich to część nadwozia gdzie góra amortyzatora jest przykręcana

Tak masz rację, mój błąd. Chodziło mi o podstawkę pod sprężynę (talerz). Nadal nie wiem, jak owa guma ma izolować sprężynę od amora ;) Jak dojdzie do takiej sytuacji w czasie jazdy, że sprężyna spotka się z amortyzatorem to już tylko modlitwa zostaje ;) Chyba, że chodzi o izolację sprężyny od tego talerza, na którym ona się opiera. Poniekąd jest to całość, ale zrozumiałem, że chodzi Ci o bliskie spotkanie krawędzi sprężyny z przechodzącym przez nią amortyzatorem ;)

thorgalxxx, mnie chodziło o element typu kondom nakładany na jeden zwój sprężyny, który opiera się o podstawę.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 27, 2013 16:16   

Nie wiem co jest bo sytuacja jest nadal ale ciszej, a dokładnie jak odkrecilem końcówki drążków i się przejechałem, później zakrecilem, to było ciszej. Zmiana gum nic nie poprawila. Ale dlaczego od ponownego przykrecenia drążków jest trochę ciszej.

Marek poduchy sprawdziłem i jest dobrze.

Teraz nowe gumy wahaczy chodź stare mają 10tys. Nowe poduchy amortyzatorów i nowa poducha "8" jak nadal się nie poprawi, to po nowym roku amorki wpadną
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pią Wrz 27, 2013 19:24   

Może to śmieszne:)
Sprawdź czy nie spadł Tobie lub poprzedniemu właścicielowi klucz lub inny przedmiot do przegrody lub w inne dziwne miejsce.
Kolega tak miał:) wymienił prawie całe zawieszenie, a okazało się że to klucz płaski leży pomiędzy drzwiami a nadkolem.
:twisted:
 
 
thorgalxxx 




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 281
Skąd: Ziębice



Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 14:11   

mimo66 napisał/a:
Może to śmieszne:)
Sprawdź czy nie spadł Tobie lub poprzedniemu właścicielowi klucz lub inny przedmiot do przegrody lub w inne dziwne miejsce.
Kolega tak miał:) wymienił prawie całe zawieszenie, a okazało się że to klucz płaski leży pomiędzy drzwiami a nadkolem.
:twisted:


To dobre :lol: Zawsze najprostszego się nie widzi.

A co do tego "condona" na sprężynie to się namęczyłem żeby go ułożyć na swoim miejscu. Najwięcej czasu mi właśnie z tym zeszło. Muszę zerknąć bo faktycznie tam może pukać o kielich.
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 18, 2013 22:20   

założyłem używane amortyzatory wraz ze sprężynami, łącznikami, poduszkami, łożyskami od MG ZT , jest poprawa, ale nie tak jakbym chciał. Jeżdżę na 18" dlatego pytanie, do osób którzy też mają taki rozmiar, czy zawieszenie zaczęło wam doskwierać, być głośniejsze ?? cokolwiek co wam przeszkadza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Coś stuka na dołkach
nitta Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Sie 05, 2009 06:22
dukat11
Brak nowych postów [R75] Coś stuka przy skręcie
Domino88 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Maj 04, 2009 20:57
Skiba
Brak nowych postów [R75] Stuka na ciepłym silniku
Hatson Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Kwi 03, 2008 13:29
Hatson
Brak nowych postów [R75] coś stuka na zimnym silniku
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Paź 06, 2017 23:24
R75
Brak nowych postów [MG ZT 190] COS STUKA CZASAMI W SILNIKU
KrisMGZT Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Lip 22, 2013 18:27
KrisMGZT



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink