Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 idt] chodzi tylko na plaku mimo że paliwo dochodzi....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 idt] chodzi tylko na plaku mimo że paliwo dochodzi....
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 02, 2013 17:19   [R25 idt] chodzi tylko na plaku mimo że paliwo dochodzi....
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

mam problem z silnikiem IDT w r25 powypadkowym
poskręcałem inststalacje elektryczną immo rozblokowane auto kręci z kluczyka check engin gaśnie normalnie.
Palowo idzie na wtryski ale nie odpala auto i teraz tak
trzymam go na plaku i dodaje gazu potencjometrem pod maską i auto wchodzi na obroty moge pogazować i jest ok ale jak tylko przestane psikać plakiem auto odrazu zgaśnie ;/ i samo nie odpali tylko znowu to samo plakiem psikam auto chodzi gaz reaguje auto wchodzi na obroty ale przestaje psikać auto gaśnie ;/
przy pompie wtryskowej idą dwa razy po 2 kabelki i te co idą pod rurki od wtrysków były przerwane ale skręciłem je spowrotem i patrzyłem na obydwóch jest napięcie 12v ale auto i tak nie odpala ;/ gdzie szukać przyczyny ??

[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 17:19 ]
problem rozwiązany temat do zamkniecia :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 02, 2013 17:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 02, 2013 17:33   

Firq napisał/a:
problem rozwiązany temat do zamkniecia
Może napisz co było problemem, bo może komuś kiedyś to się przyda.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 02, 2013 17:59   

pompa wtryskowa była uszkodzona ;/ jak auto chodziło na plaku to nie było nic słychać ale jak dziś kręciłem kluczem za wał że była cisza to słychać było trzasniecia w silniku jak go osłuchiwałem i wygladało to jak by któryś zawór tak trzaskał ale sciągnąłem pasek pompy wtryskowej i była cisza wiec założyłem inną pompę od IDT i auto zapaliło na strzał i chodzi ładnie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 02, 2013 19:33   

Firq, Dobrze przypuszczałem :razz: pewnie zrobiło zwarcie w pompie i jak mówiłem wiele razy ze nie zawsze jak pompa padnie jest check engine :-|

Dobrze ze ogarnąłeś i śmiga znow :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Nie Paź 13, 2013 11:12   

Witam.

Mam ten sam problem, auto chodzi na plaku, paliwo dochodzi do wtrysków z tym że jak wykrece wtrysk to nie ma żadnej mgiełki nawet sie nie leje tylko przelewm wszystko idzie, czego to wina ?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 13, 2013 11:17   

Prawdopodobnie sterownik pompy padł.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:31   

Potwierdzi ktoś tą teorie ? :cry:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:57   

na 98% to sterownik pompy. Check engine sie swieci ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Paź 14, 2013 08:14   

Tak, check engine sie świeci. Jak odpale to gaśnie.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 14, 2013 10:49   

stig, Szukaj pompy od IDT labo montuj pompę od SD na linkę :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Paź 14, 2013 11:01   

Zmieniając na pompe od SDI trzeba zmieniać komputer, całą wiązke itd ?

Pompa kaputt ? Jaka będzie najtansza opcja uzdrowienia motora ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 14, 2013 16:20   

stig, Nie SDI tylko SD :wink: W tedy komputera już nie trzeba :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Paź 21, 2013 16:34   

Ale mi Remi doradziłeś :|


 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 21, 2013 16:47   

stig, :?:
Co maja zdjęcia pokazać dwie pompy i ... :mrgreen:

Do silnika możesz każda pompę przykręcić SD VE21, SDI VP37 oraz obecna od IDT VP37.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Paź 21, 2013 17:24   

Troszku te kołnierze maja inny wymiar.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 21, 2013 17:45   

Tamto jest pompa od SD ?? Ale rozstaw śrub jest taki sam ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Paź 21, 2013 18:30   

Rozstaw ten sam, ale kołnierz sie nie opiera i jest ''w powietrzu'' :sad:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 22, 2013 14:25   

silnik IDT miały inny kołnierz lewy silnika (wiekszy otwor centrujacy pompe )
musisz dac tulejke redukcyjna i bedzie wszystko cacy :P
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Nie dochodzi prąd do tylnego silniczka wycieraczki
batman146 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Sie 08, 2015 21:50
batman146
Brak nowych postów [R 25] Nie odpala na benzynie, od filtra nie dochodzi benzyn
CEDZIOR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Wto Maj 02, 2017 08:53
CEDZIOR
Brak nowych postów [R214 SI] Nie odpala mimo naładowania akumulatora
violinerpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Sty 07, 2016 18:43
robsson78
Brak nowych postów [rover 216 si] oleju ubywa mimo wymienionych pierscieni i re
justekbb Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Kwi 02, 2013 10:55
leszczu
Brak nowych postów [R25 / Streetwise] Brak grzania mimo drożnej nagrzewnicy
egze Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Gru 19, 2018 13:01
egze



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink