Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 75] Elementy silnika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MaReK
Sob Paź 19, 2013 19:55
[Rover 75] Elementy silnika.
Autor Wiadomość
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Nie Paź 20, 2013 16:13   [Rover 75] Elementy silnika.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Sorry za pomyłkę, ale to tak na szybko było, że nie zwróciłem uwagi. Witam! Kto mi powie jaka jest różnica miedzy silnikami Rovera 75 2.0 v6 a silnikiem land rovera 2.0v6. A dokładnie to chciałem zamówić tuleje, tłoki, pierścienie, panewki itd.A części chciałem zamówić w sklepie Landroverowy.pl . Zamówiłem pompę olejową nową i chciałem też zamówić wszystko do kapitalnego remontu silnika. Rozchodzi się teraz o to, że Land rover i Rover mają różne numery katalogowe. A teraz jest dylemat czy bedą pasowały części od Land rovera. Mimo że silniki takie same. I mówił że tuleje od 1.8 bedą pasować. A w listopadzie przyjeżdzam do Polski ichcę aby mechanik mi zrobił do mego przyjazdu.

A po niżej zrobiona wycena w sklepie Landroverowy.pl:

Tuleje oryginalne - 200zł sztuka (są na miejscu)
Tłok z pierścieniami i korbowodem na cylindry 1, 3 i 5 - 300zł sztuka (jedynie na zamówienie, nie wiadomo, czy są dostępne)
Tłok z pierścieniami i korbowodem na cylindry 2, 4 i 6 - 2700zł sztuka (jedynie na zamówienie, nie wiadomo, czy są dostępne)
Panewki korbowodowe - 360zł kpl (jedynie na zamówienie, nie wiadomo, czy są dostępne)
Panewki główne - 500zł (jedynie na zamówienie, nie wiadomo, czy są dostępne)
Uszczelki głowicy wraz ze śrubami - 590zł (są na miejscu)
Przegroda olejowa pod blokiem - 10zł (jedynie na zamówienie)
Uszczelniacz wału korbowego tył - 120zł (jest na miejscu)
Uszczelniacz wału korbowego przód - 50zł (jest na miejscu)
Uszczelka pompy oleju - 50zł (jest na miejscu)
Pod misą olejową nie ma uszczelki.
Proszę o poradę.

[ Dodano: Nie Paź 20, 2013 16:13 ]
A ktoś mi powie gdzie mogę znależć tłoki 2, 4, 6 w dużo niższej cenie niż 2700zł (Nowe). Mam 6000zł na części a tu ponad 6k same trzy tłoki z korbowodem+ pierscienie.
Ostatnio zmieniony przez antek124 Sob Paź 19, 2013 19:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 20, 2013 16:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wschodni 



Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 233
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Nie Paź 20, 2013 18:23   

A nie lepiej dorwać gdzieś angola na chodzie na części i kupić silnik z niskim przebiegiem za 1000-1500?
 
 
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Nie Paź 20, 2013 18:42   

wschodni napisał/a:
A nie lepiej dorwać gdzieś angola na chodzie na części i kupić silnik z niskim przebiegiem za 1000-1500?


Już rozważałem takie podejście do sytuacji. Tylko nie wiadomo ile ma nakręcone dany silnik. Jak na allegro piszą od 100 do 130tyś. ma nalatane. A jaka w tym prawda, to nie wiadomo.
 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 21, 2013 20:34   

wschodni napisał/a:
A nie lepiej dorwać gdzieś angola na chodzie na części i kupić silnik z niskim przebiegiem za 1000-1500?


...za 1000-1500? ceny są od 2000-3000 właśnie to przerabiam bo padła pompa wody i zerwała pasek rozrządu, finał wiadomy, myślałem nad wymianą ale stwierdziłem że lepszy remont głowic. Remont ok 4-5tyś wraz z wymianą kompletnego rozrządu a zakup innego silnika wymiana rozrządu i zamontowanie silnika wychodzi tak samo z tym że brak gwarancji na to jak silnik był użytkowany ...zaś co do przebiegów to wszystkie angliki mają ok 70 tyś mil ...ale czy nie był przegrzany, jeżdżony na słabym oleju itd tego nie wiadomo
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Wto Sty 07, 2014 22:22   

Aragorn napisał/a:
wschodni napisał/a:
A nie lepiej dorwać gdzieś angola na chodzie na części i kupić silnik z niskim przebiegiem za 1000-1500?


...za 1000-1500? ceny są od 2000-3000 właśnie to przerabiam bo padła pompa wody i zerwała pasek rozrządu, finał wiadomy, myślałem nad wymianą ale stwierdziłem że lepszy remont głowic. Remont ok 4-5tyś wraz z wymianą kompletnego rozrządu a zakup innego silnika wymiana rozrządu i zamontowanie silnika wychodzi tak samo z tym że brak gwarancji na to jak silnik był użytkowany ...zaś co do przebiegów to wszystkie angliki mają ok 70 tyś mil ...ale czy nie był przegrzany, jeżdżony na słabym oleju itd tego nie wiadomo


Tak zgadzam się z tym. Nie wiadomo w jakim stanie ten silnik, nie wiadomo jak był użytkowany, ale jak samemu kupujesz materiały na remont silnika to wiesz na czym jedziesz. Więc wole więcej zabulić za naprawę niż robić dwa razy to samo. A z gwarancją jaką podają na aukcjach to śmiech. A jeszcze jak się zmieścisz w czasie gwarancyjnym, to z uznaniem to, są takie przekręty że głowa boli. Używanych rzeczy nie biorę bo to szkoda zachodu.

[ Dodano: Wto Sty 07, 2014 22:22 ]
Dziękuję wam wszystkim za porady i wasze opinie.c
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Brak nowych postów [R75 MG ZT] Wewnętrzne elementy przednich lamp
zedziczek Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Cze 27, 2016 07:49
christopher7
Brak nowych postów [R75] Zamek tylnej klapy - Brakujące elementy (zdjęcie)
keda Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Lut 16, 2015 22:28
AdaskoC
Brak nowych postów [rover 75]zła praca silnika
grzegorz1975 Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Maj 10, 2016 09:23
longer86
Brak nowych postów [ROVER 75]przekładka silnika 2.0 na 2.5
kwiatonek Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Sie 21, 2017 10:08
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink