Wysłany: Wto Paź 15, 2013 16:28 [mg zr]podloga jak wyciac zmiazdzony element (kolo zapasowe)
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Szukam podłogi do mg zr Bo mam wgnieciony po wypadku cały bagażnik tu gdzie jest miejsce na zapasowke. Moje pytanie jest następujące czy podłoga z wersji 5 cio drzwiowej rovera 25 będzie taka sama jak 3ce?
[ Dodano: Wto Paź 15, 2013 17:28 ]
i jecsze jedno pytanko dane techniczne mowia o tym iz wersja MG ZR a Rover 25 ma okolo 20 mm roznicy dlugosci czy to kwestia liftingu ??
Ostatnio zmieniony przez gawcio Sro Paź 16, 2013 13:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 16:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Budy są takie same i podłogi r200/25/zr arek ta sama wneka na kolo ale jak już tam masz robic to po co wstawiac fabryczną? Ja sie zastanawiam nad pogłebieniem i powiekszeniem wnęki żeby zwiększyć bagażnik
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie rozumiem jaka ty wneke chcesz powiększać i niby jak. Swoją droga rozumiem że 5cio drzwiowa wersja ma taki sam krój podłogi jak 3ka?
[ Dodano: Sro Paź 16, 2013 14:46 ]
dobra panowie wydedukuowalem ze jednak nie ma roznicy w wersji , kolejne moje pytanie to juz kwestia jak wyciaz zmiazdzona czesc podlogi (tego elementu -> http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-AFN470010) wyciac tak jak tu jest pokazane czy tak jak moiwl blacharz cala podloge bagaznika !
Łatwiej podłogę raczej po drugie chodziło mi o wycięcie podłogi i wstawienie bardziej foremnej prostokątnej od tłumika do maksymalnej możliwości w stronę wlewu
Koła nie mam, aku mam wsadzone w miejsce po kole i tam też trzymam narzędzia itd dlatego jak dla mnie to w 100% użytkowa powierzchnia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Czw Paź 17, 2013 20:58
po mojemu to chyba ciezki temat ze wspawaniem podlogi calej nie lepeij kogos poszukac to specjalnym sprzetem to naciagnie i bez ciecia i spawania?? moze koszt taki sam... w sumie w zaleznosci jak masz ta npodloge zmiarzdzaona ... dodaj jakies zdjecie wtedy ktos szybciej doradzi
sory ze wtrące do tematu, ale co powiecie o tej podłodze ponżej, jest to odratowania ?
jeśli dobrze zrozumiałem to pas tylny jest w wersji 3D i 5D modelów 25/ZR/SW identyczny - czyli można spasowąc pas tylny mg ZR 3D do zmiażdzonego R25 5D - czy tak ?
Ty zawadziles o cos przy cofaniu? Bo tam w sumie podłogi chyba wogóle nie ruszylo to wystarczyło by samo koło przyspawać do podłogi oczywiście inne bo twoje dość mocno wyciągło
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Nie Paź 20, 2013 06:57
Bodziek85 Twoja podloga do odratowania tylko trzeba dobrego blacharza ogarnac co to naciagnie i wyklepie.
gawcio a Twoje miejsce na koło zapasowe to tylko chyba go wspawania ,reszta podlogi nie ruszona bo ze zdjecia nic nie widac
Macie rację że to przecież tylko miejsce na kolo wyciąć a nie całą podłogę a ja jak głupi sie martwiłem i szukałem całej podłogi to w takim razie ładnie mnie chcial naciągnąc blacharz , zjechałem tym autem 10 metrów w dol po skarpie tyłem i zatrzymałem sie w rzece na kamieniu , dzięki Bogu nie zalało auta i nie dachowalem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum