Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam. Od dłuższego czasu po zakupie R45 borykam się z kulejącym pilotem (lutowany w 3 warsztatach i na końcu przeze mnie, wielokrotna synchronizacja i piernik wie co znalezione w tym temacie na forum). Zrezygnowany zakupiłem ostatnio Komputer, immo i pilota no i poległem a mianowicie nie mogę znaleźć nigdzie starej centralki immo. Rozebrałem prawie cały kokpit i nic. Gdzie mogę to znaleźć? Pozdrawiam i przepraszam jak dubluje temat bo nigdzie nie znalazłem.
Ostatnio zmieniony przez fenek96 Sob Paź 26, 2013 16:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 22:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Właśnie się za to zabrałem i nie wiem jak to dziadostwo rozebrać. Środkowego panelu nie zdejmowałem bo już było ciemno a za bardzo nie mam jak na dworze robić bo pogoda też nie specjalna. Czas na poszukiwania instrukcji zdjęcia tunelu.
Faktycznie centralka znajdowała się za zapalniczką. Aktualnie pełen sukces. Nowy komputer, immo i pilot działają. Zamiast 400zł za nowy pilot 125zł za zestaw do odpalenia. Teraz czas na licznik. Może kontynuując temat. Zakupiłem impulsator z ślimakiem ( używany) i niestety po wymianie prędkościomierz nadal martwy. Ostatnio na starym zaczął pokazywać prędkość przez 6Km i zdechł. Jakieś sugestie?
Skoro wymieniles impulsator przy skrzyni i nadal nie ma efektow to sprawdz jakiekolwiek napiecie i przejscie na przewodach. jezeli bedzie to moze zdechł licznik.
Tylko zastanawiają mnie chwilowe działania. Ostatnio po odpaleniu na kable działał przez 6 kilometrów falując, a innym razem po prostu podczas jazdy zaczyna działać. Jutro wymieniam żarówki podświetlenia licznika to rozbiorę zegary i zobaczymy co znajdziemy.
Możliwe, ze jest slaby prąd badz zasniedziała masa.Albo ten uzywany impulsator jest taki sam jak twoj stary Próbowałeś moze uderzyc licznik z otwartej z góry ?
Niejednokrotnie dostał plaskacza. W starym Neonie tak działało. Niestety dziś nie wiele zdziałałem jutro zapewne też nie bo praca i po powrocie ciemno ale może od wtorku ciąg dalszy zmagań. Dam znać co i jak jak się wszystko wyjaśni. Ostatnio zauważyłem że jak autko postoi to po odpaleniu potrafi zaraz zgasnąć i trzeba go przy gazować aby trzymał obroty. Czas na czyszczenie silniczka krokowego?
Odgrzewam kotlet. Zakupiony używany licznik i wszystko działa. Koszt 58zł a elektryk chciał 450-500zł i nie był pewien czy to będzie działać bo sam nie wie o co chodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum