Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Problem jest natury przygasających kontrolek na liczniku i zegarka gdy samochód chodzi/i nie chodzi i nacisnę np. stop albo załączę kierunkowskaz. Nie zauważyłem żeby światła jakoś drastycznie przygasały ale kontrolki tak. Pytanie czy to wina mas? Główna od aku jest ok, reszty jeszcze nie sprawdzałem. Aku jest nowy tak że na strzał odpada, ładowanie też.
Kolejna sprawa to odpalanie, teraz jak na dworze mamy ok 0 stopni to auto dużo gorzej pali niż przy -10 stopniach, ciężko kręci. Czy to może być wina wilgoci? Gorsze przewodzenie mas/wiązki?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 21:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 22:52
Trochę więcej się wyjaśniło, masy poczyszczone (najbardziej zjedzona była ta na skrzyni biegów) i jest duużo lepiej, czuć że łatwiej kręci rozrusznikiem i łatwiej pali. Jak grzeje świece to kontrolki prawie w ogóle nie przygasają a wcześniej wyraźnie gasły, z przygasającymi kontrolkami jak załączę np kierunkowskaz jest lepiej ale dalej lekko gasną. Co ciekawe to nie ma tego przy naciśnięciu stopu czy załączeniu długich świateł.
Wyszła też sprawa z ładowaniem, 12,8V to zdecydowanie za mało, więc w przyszłym tyg alternator idzie na stół.
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 22:52 ]
Kolejna sprawa się wyjaśniła, alternator jest ok, ładuje 14.3V a przyczyną tego że nie ładował była masa na silniku. Teraz wszystko w końcu kula dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum