Wysłany: Pon Lis 04, 2013 21:19 [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam od niedawna jestem właścicielem r620ti przeznaczonego na swapa do zr
problem polega na tym że po rozgrzaniu puchną mi węże od układu i podnosi się poziom plynu w zbiorniczku, mam nadzieje ze to nie uszczelka (korek podmieniony na sprawny i dalej to samo)
dodam że termostat jest walnięty bo nie trzyma temperatury w czasie jazdy i wolno sie nagrzewa dopiero karton w chlodnicy cos pomaga.
drugi problem to taki że obroty nie z chodzą poniżej 1100 obojetnie czy zimny czy rozgrzany
ti na zimnym silniku ma 1000 ob. a adaptację przepustnicy robisz zapłon 5 razy wciskasz gaz i puszczasz słychać jak przepustnica ustawią się od nowa włączasz samochód czekasz 5 minut i powinny obroty ustawić się na 800 +/- 50 całe ustawianie przepustnicy jak jest sprawny czujnik temperatury ecu
[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 15:44 ]
jak masz gaz to masz źle ustawiony rozwalił mapy ecu i będzie podnosił do 1100 a termostat nowy kosztuje 50zł
Obroty zalatwione przyczyna bylo lewe powietrze, ale co dla mnie wydaje sie dziwne to musialem regulowac srubke na przepustnicy ten krokowiec jest dziwny i mimo prob adaptacji po 5-tym wcisnieciu nic sie nie dzieje. obroty nie sa stabline w dalszym ciagu i tak
[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 16:59 ]
Gazu nie ma
[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 17:01 ]
Po przekreceniu kluczyka slychac i widac ze krokowiec sievporusza lecz przy adaptacji brak reakcji
Zakupiłem nową chłodnicę, bo stara była dziurawa i chyba się zapowietrzał.
Po zamontowaniu i nagrzaniu cały czas wypluwał płyn i się gotował - przyczyna?
Korek od zbiorniczka. Nie trzymał ciśnienia w układzie i układ był nie szczelny.
Teraz wszystko idealnie.
po takim zabiegu nigdy się nie ustawi od razu na 800obr musi pochodzić trochę żeby dobrać od nowa czas wtrysku do powietrza po 1 linka musi być luźno jak masz taki objaw to sprawdź najpierw potencjometr czy nie ma syfu w kosce i są dobre styki a wziąłeś się za najgorszą rzecz jak można zrobić rozregulować fabrykę
[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:50 ]
ja wiem tylko tyle ze jak ma czas wtryski na postoju 2.1/2.2 ms to obroty będą na 800 a mam podgląd przez staga od gazu a lambda idzie na 0.70 /0.80 wolt to wiem ze po mieście będzie palić 12-13 litrów a lubię zostawiać inne samochody z tyłu
po ustawieniu przeze mnie obroty po nagrzaniu 900. lecz czasami lubi wariowac i zawiesic sie na 1000,1100 albo falowac w zakresie 850-950. Dziś silnik idzie z budy 600 będę go uszczelniać no i okaże się co pomogło dopiero jak z ląduję w ZR
a z reszta ta śrubka od regulacji i tak musiała być grzebana bo gwint był zjechany i latała sobie w te i we wte, więc wymieniłem i na rozgrzanym silniku ustawilem odpowiednie obroty
jak robisz to na lpg tylko to ma za mało gazu będzie falować jak na pb może być walnięty czajnik płynu nie sugeruj się na desce bo niema nic wspólnego lub błąd przepustnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum