Wysłany: Pon Sie 31, 2009 10:57 [R620] Luźny lewarek zmiany biegów
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Porównałem to spostrzeżenie w Hondzie Accord i swoim Roverze. U mnie lewarek na pierwszym biegu lata tak luźno, jakby był na jałowym. U znajomego zaś biegi wchodzą pewnie, sztywno lecz delikatnie i da się bez problemu rozpoznać jaki bieg jest wrzucony. Uprzedze, że wszystkie łączenia na wodzikach robiłem tydzień temu i problem jak był, tak jest. Jakie są wasze pomysły?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 22:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 31, 2009 10:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a w jakim accordzie 2.0Si ... .... a jeszcze jedno mi przychodzi do głowy ... nie masz czasem luzu na wejściu do skrzyni .. już za krzyżakiem Tzn. ze skrzyni wychodzi trzpień z otworem i na niego nachodzi tuleja od elementu krzyżaka też z otworem, w tym otworze jest taki bolec a po przeróbkach często jest to miejsce skręcane na śrubę ... u Skiby właśnie w tym miejscu był luz i niestety nawet minimalny luz w tym miejscu przekłada się na spory luz na samym drążku Jeśli tam jest ok, to chyba pozostaje tylko wnętrze skrzyni. Dodam jeszcze, że przy skrzyni PG1 niestety nie da sie całkowicie usztywnić drążka ... wynika to z konstrukcji całego układu zmiany biegów niestety
Widzę, że wymieniany był wodzik, bo jest jeszcze czysty, nówka. Znajomy ma Accord 2.0i i również PG1, w Vitesse jedyną różnicą jest dodany obok Torsen ale nie na tym rzecz polega. Jeszcze dzisiaj zobaczę ten trzpień z otworem wychodzący ze skrzyni.
wojtas_77, nie jest to normalne, dlatego że konstrukcja skrzyni PG1 w Rover i Honda to dokłdanie to samo. Notabene mechanizm wybierania biegów również jest taki sam- mocowania, wodzik, lewarek...
Ciekawi mnie jak to wygląda w skrzyni biegów, co powoduje luzy?
Rzeczywiście Brt, jest luz na bolcu w trzpieniu od skrzyni. Jak to zniwelować?
Kupiłem na dniach Ti i mam takie luzy.. Autosan racing także może ktoś wpadł na dobry pomysł jak to usunąć ? Bo wbijam np. 5 bieg a gałka wraca prawie na pozycje 3'ki..
Chętnie bym zobaczył jakby tylko mi program antyspamowy nie ukrywał linków na forach. Skapnąłem się nie dawno i zamieniłem go na AdBlock i już mi pokazało link.. Sory za nie potrzebny odkop
problem jest na wałku wychodzącym ze skrzyni dobry patent jest wsadzić śrubę fi 8 i skręcając mocno mam 2 skrzynie i w obydwóch ten sam problem po przeróbce chodzą idealnie
miałem problem z wtryskiem nie podawał pb okazało się ze był zapchany po czyszczeniu chodzi prawie 2 rok potrafią się zapchać jak jeździsz na lpg dużo i nie jeździ się codziennie te 5-7 km dziennie na pb
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum