Wysłany: Nie Lis 10, 2013 17:11 [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa
Hej,
Jest na forum kilka opcji montażu FMIC ale przy każdej trzeba odcinać trochę od pasa przedniego Nie jest to nic strasznego ale tak bo gdybaniu nad tym pomyślałem sobie czemu nie podmienić chłodnice wody na jakaś inna
Nasza chłodnica jest taka i ma u góry i dołu obudowę:
Wiec Czemu nie poszukać chłodnicy co ma dokładnie ten sam rdzeń ale obudowę po bokach
Bo większym szukaniu trafiłem na kilka kandydatów:
Te chłodnice można nowe dostać za 100-150zl
Sa dwie opcje albo wloty wody po lewej stronie (kolo alternatora )albo po prawej stronie (puszka powietrza)
VW Passat 32B 1.6 72KM 86-88
VW Golf I Caddy I 1.6 83-88
Chłodnice maja tak samo wloty i wylotu 32mm oraz wyjście na wężyk przelewowy 8mm.
Takie coś nam daje ze uzyskujemy wolna przestrzeń nad górnym pasem a chłodnica i spokojnie tam się robi szczelina 60mm Kolejny plus jaki uważam to taki ze długość rur IC jest o wiele krótsza i mniej kolanek oraz zagięć powstaje
Myślałem żeby jeszcze w pakować większa chłodnice, leć niestety kolejne rozstawy idą już ponad 700mm szerokości chłodnicy co jest zbyt za duże już jak dla nas. Nie udało mi się nic poszukać żeby miała chłodnica max szerokość do 650mm
[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 17:11 ]
Mniej więcej coś takiego by się uzyskało ale bez ciecia pasa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pon Lis 11, 2013 13:29, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 17:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum