Wysłany: Nie Paź 27, 2013 12:37 [MG ZR] VVC na 2.0 turbo
Witam, niestety nie mogę znaleźć w przystępnej cenie coupetki wiec padło na tanie r600 mam parę pytanek
1. Czy bezproblemowo ładować się w ten swap z r600, nie przerośnie chęci?
2. Co trzeba będzie przerobić w mg zr?
3. Co jest w r220 czego nie ma w r600 (prócz skrzyni ze szperą w coupecie)
4. Co trzeba będzie dokupić czego nie znajdę w r600
jak na razie tyle jak wszystko dobrze pójdzie to wkoncu bedzie te turboo!!
po co chcesz spawać? łapa do bloku silnika z 220 Coupe Turbo siada plug & play na poduszkę olejową z vvc. Poduche skrzyni od czegoś dopasujesz, albo spasuje z VVC albo z diesla. Mozesz dać alu miskę np od 620Ti zamiast blaszanejz 220Coupe i mocowanie z tyłu silnika od grodzi też spasuje. Sprzęgło ? linka od vvc i łapa pod linke z 220 Coupe Turbo. Chłodzenie całe możesz z 220 Coupe Turbo przerzucić. Elektornika to bajka. Jakbyś potrzebował pomocy i porady to pisz/dzwoń.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jak kupiłem tak wsadziłem, teraz bym to troche inaczej zrobił tak czy inaczej szukaj zdrowego motoru a przede wszystkim kumatego mechanika, ja za swój wybór "tjunera" zapłaciłem kupe kasy, nerwów, złości a i tak całego swapa musiałem zrobić od początku jeszcze raz sam.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
[ Dodano: Wto Paź 29, 2013 23:02 ]
Zmiana planów w sobotę goszczę w Zielonej Górze ten roverek wygląda na zadbanego a jak dbali o wygląd to i o serce również, gościu prawnik więc zapewniał mnie że nie może ściemniać bo to szkodzi jego reputacji no zobaczymy niby jedyna wada to falujące obroty jałowe spowodowane silniczkiem krokowym pojedziemy zobaczymy klucze ze sobą wezmę bedziem rozkręcać wszystko i oglądać hehehe
No dobra, to dziś zaczynamy etap pierwszy czyli wyciągnięcie bebechów z 600-tki, dziś będą też pierwsze fotkii ! Proszę się nie spodziewać dynamicznego rozwoju spraw bo swap będzie robiony tylko głównie w niedziele bo będzie czas, więc trochę to potrwa.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 19:30
Ok, to ja obstawiam, że pociągnie 250vmax i do setki 6,0 sekund. Zobaczymy czy się wstrzeliłem. Co do przyspieszenia myślę, że tyle będzie, a vmax nie wiem czy z gabarytu i konstrukcji ZRa taka prędkość będzie możliwa.
Fajnie by było, jakbyś po zakończeniu prac napisał co ile kosztowało
Ok, to ja obstawiam, że pociągnie 250vmax i do setki 6,0 sekund. Zobaczymy czy się wstrzeliłem. Co do przyspieszenia myślę, że tyle będzie, a vmax nie wiem czy z gabarytu i konstrukcji ZRa taka prędkość będzie możliwa.
Fajnie by było, jakbyś po zakończeniu prac napisał co ile kosztowało
Vmax nawet nie będę sprawdzać a do setki myślę że będzie szybciej o ile nie będzie zbyt dużo ydyndyndyndyndynnn, koszta no to już inna sprawa bo tego swapa robię sam z teściem więc mechanik zaoszczędzony wiec wyjdzie tyle co za samochód i części mam nadzieje się zmieścic w 4-4,5tyś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum