Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 '99] Przewody zapłonowe LPG bez instalacji LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 '99] Przewody zapłonowe LPG bez instalacji LPG
Autor Wiadomość
jakub1992 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 20

Rover 25

  Wysłany: Wto Lis 12, 2013 19:09   [R25 '99] Przewody zapłonowe LPG bez instalacji LPG
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Mam pytanie odnośnie przewodów zapłonowych. Moje są już stare, nie wymieniane od nowości więc wypadałoby je wymienić. Przeczytałem w internetach że przewody do samochodów z instalacją LPG są mocniejsze, tzn mają mniejsze opory. I tu mi się nasuwa pytanie co o tym sądzicie, żeby zamontować sobie takie przewody w zwykłym benzyniaku? :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 12, 2013 19:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Spiro 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 22:48   

sorry ale pytanie bez sensu, zamontuj oryginalne lub dobre zamieniki a nie cuduj z lpg
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
jakub1992 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 20

Rover 25

Wysłany: Sro Lis 13, 2013 20:31   

Oki :P Znalazłem coś więcej na ten temat tutaj

"Pora obalić jeszcze jeden mit. Dotyczy on specjalnych przewodów zapłonowych (kabli wysokiego napięcia), które według specjalistów od marketingu motoryzacyjnego należy stosować w samochodach wyposażonych w instalacje gazowe. Fachowcy są tutaj wyjątkowo zgodni: nie istnieją specjalne przewody przeznaczone wyłącznie do samochodów z instalacjami LPG, choć niektóre ich rodzaje – ze względu na rodzaj użytego w nich rdzenia"

"przewody z rdzeniem ferromagnetycznym, występujące pod nazwą „wire wound” Cechują się one dobrym przewodnictwem elektrycznym: mają niski opór wynoszący w granicach 5,6 kilooma na metr przewodu. Przewody z rdzeniem ferromagnetycznym zbudowane są z kordu wykonanego z nieprzewodzących prąd kevlaru i włókna szklanego i pokrytego mieszanką ferromagnetyczną. Na kordzie nawinięty jest wysokiej jakości drut ze stali nierdzewnej (do 50 zwojów na cm), dzięki któremu pole elektromagnetyczne powstające przy przepływie prądu koncentruje się we wnętrzu kabla."

Przy czym w przewodach z rdzeniem węglowym (standardowym) opór "sięga on nawet powyżej 7 kiloomów na metr przewodu."

Z tego wnioskuję, iż mniejszy opór=mniejsze straty napięcia, mniejsze straty napięcia="lepsza" iskra, "lepsza" iskra=lepsze spalanie itd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ r 214 ] Przewody zapłonowe
Matius Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Cze 01, 2010 09:07
borsi
Brak nowych postów [r214si 98r.]Przewody zapłonowe
a dokładnie skaczące po nich iskry
jaro92 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Wto Gru 23, 2008 17:51
Tomek1212
Brak nowych postów [R200] Przewody zapłonowe NGK
SIMON Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Gru 08, 2011 15:41
Tommek
Brak nowych postów [R214si '97] Kable/przewody zapłonowe...
214_SI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Mar 16, 2013 17:14
214_SI
Brak nowych postów [R200 1.4i 1998r] Przewody zapłonowe NGK.
pistolet Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Paź 03, 2012 20:08
pistolet



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink