Jednak jak nie chce naprawiać tylko wymienić. Wyglądalo będzie pewnie mniej więcej tak samo.
Jednak mam kilka pytań przed rozpoczęciem wymiany.
Po 1 czy w 216cabr będzie to wyglądało podobnie?
2 jakiego smaru tutaj użyć
no i 3 jakie dodatkowe przeszkody moge napotkać.
Dodam że nie znam sie jakoś świetnie na mechanice, tylko tyle o ile coś tam łapie myśleć umiem, ale co do niektórych rzeczy dobrze by było mieć jakieś dodatkowe info. Do tego nie mam kanału na którym by było wygodniej.
I jeszcze jedno pytanko. Czy jest jakiś sposób poza skręceniem kół i ruszeniem (oraz sprawdzeniem czy gumy nie są przerwane) na sprawdzenie czy to na 100% przeguby i który to?
W 99% jestem przekonany że to to ale nie mam pojęcia który.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 00:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Będzie podobnie, tylko w kanciaku masz odrobinę różne zawieszenie, ale dużych różnic nie odczujesz. ZTCP to jest bardziej podobne do R400 i nie trzeba odkręcać drążka kierowniczego, wystarczy rozpiąć dolny wahacz.
Cytat:
2 jakiego smaru tutaj użyć
Najlepszy jest smar do przegubów molibdenowy. Jak kupisz osłonę nawet najtańszą, to w pudełku powinien być. Najlepiej całą tubkę lub torebkę (zalezy jak jest opakowany) na jeden przegub.
Inttruz napisał/a:
3 jakie dodatkowe przeszkody moge napotkać.
Poza tym, że przegub może nie chceć sam zejść z półosi to chyba nic ewentualnie może się zdarzyć, że pęknie zabezpieczka sprężysta, ale to pasuje od prawie każdego auta z takim zabezpieczeniem i jest do kupienia w większości normalnych sklepów z częściami.
Inttruz napisał/a:
nie mam kanału na którym by było wygodniej.
akurat przy tej operacji do niczego nie potrzebny
Inttruz napisał/a:
Czy jest jakiś sposób poza skręceniem kół i ruszeniem (oraz sprawdzeniem czy gumy nie są przerwane) na sprawdzenie czy to na 100% przeguby i który to?
Niestety tylko dobry słuch
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Będzie podobnie, tylko w kanciaku masz odrobinę różne zawieszenie, ale dużych różnic nie odczujesz. ZTCP to jest bardziej podobne do R400 i nie trzeba odkręcać drążka kierowniczego, wystarczy rozpiąć dolny wahacz.
Niestety, jesteś w błędzie Kolego. W kanciaku przednie zawieszenie jest niemal identyczne jak w R200/25/MG ZR. Natomiast tylne zawieszenie jest identyczne jak w R400/R45/MG ZS.
Inttruz napisał/a:
Po 1 czy w 216cabr będzie to wyglądało podobnie?
Będzie tak samo.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Świetnie, dzieki Panowie za pomoc. Po weekendzie rusze sie za przegubami i biore sie do roboty. Oszczędze na mechaniku
@edit
Jeszcze tylko jedno pytanie, jak nie będzie chciał zejść przegub to użyć młota czy jakoś delikatniej go potraktować?
@edit2
Załamałem sie, zszedłem dziś do samochodu, obejrzałem gumy i są całe, nigdzie nie są przerwane. A teraz jakby doznał magicznego ozdrowienia i nie chrupie nic. Długo walczyłem przód tył w lewo opór prawo i żadnego zgrzytu. Przejechałem sie tak samo. Chyba podjade do jakiegoś mechanika (jeśli tu jakiegoś znajde) i niech on obada które to chrupało, a wymienie sam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum