Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Czy po usunięciu usterki ( naprawa sterownika pompy wtryskowej ) silnik pracuje normalnie , czy w trybie awaryjnym . Pytam , bo lampka CHECK ENGINE pali się nadal , ale samochód wydaje mi się chodzi normalnie i ma osiągi jak przed naprawą .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 18, 2013 18:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za odpowiedź . Tak mi się wydawało , bo nie zauważyłem zmiany w pracy silnika , a skasować błędy na T4 i tak pojadę , bo świecąca lampka denerwuje . Swoja drogą ciekawe na jak długo wymiana tranzystora w sterowniku będzie skuteczna ( to najczęstsza usterka ) . Warsztat solidny , dał gwarancje roczną na piśmie . Jeśli ktoś miał naprawiany sterownik niech się podzieli wrażeniami .
Z tego co się dowiedziałem , to przyczyną spalenia tranzystora może być uszkodzenie elektrozaworu regulacji dawki paliwa .
Czy jest możliwa wymiana elektrozaworu bez wyjmowania pompy z samochodu ?
Czy ktoś to robił ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum