Wysłany: Sob Lis 30, 2013 12:05 [MG ZR ITD] słabo grzeje ogrzewanie
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
witam wszystkich ma problem z ogrzewaniem myślałem ze to termostat tak też mi mówił mechanik ale jednak nie po wymianie nic się nie zmieniło na maximum zaledwie leci letnie powietrze a wskaźnik temperatury jest na połowie jeszcze zauważyłem że zaraz po odpaleniu i odkręceniu korka od zbiorniczka woda wpada do niego poprzez ten cienki przewód na samej górze czy ktoś ma możne pojecie co jest nie tak z moim ogrzewaniem ?
[ Dodano: Sob Lis 30, 2013 12:05 ]
dodam jeszcze ze sprawdzałem węże od nagrzewnicy i są obydwa ciepłe linka i zawór też działa jak kręcę pokrętłem od sterowania ciepłem
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 12:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 13:00
Sprawdź dla pewności czy suwak obok suwaka z obiegiem zamkniętym lub otwartym nie masz przypadkiem w pozycji mieszania ciepłego powietrza z zimnym (niebieska strzałka na "ludzika") i przestaw go w pozycję zamkniętą (biała kropka).
U mnie przy przesuwaniu tym suwakiem strumień zimnego powietrza nie do końca był blokowany i stąd problem był z ciepłym nadmuchem.
Mógł by mi ktoś sprawdzić co ma MG ZR itd czy u niego też zaraz po odpaleniu przelewa się płyn chłodniczy przez ten cienki wężyk do zbiorniczka wyrównawczego płynu czy dopiero jak się nagrzeje
Mógł by mi ktoś sprawdzić co ma MG ZR itd czy u niego też zaraz po odpaleniu przelewa się płyn chłodniczy przez ten cienki wężyk do zbiorniczka wyrównawczego płynu czy dopiero jak się nagrzeje
jutro ci to sprawdze, bede wymienial plyn to oblokam, ale na 80% chyba sie przelewa
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Wto Gru 03, 2013 13:02
pytanie od placów strony ale w jakim stanie jest filtr kabinowy? czy był dawno wymieniany?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 05, 2013 18:38
To, że przelewa płyn wężykiem w zbiorniczku od samego uruchomienia jest całkowicie normalne. Zawór sprawdzałeś, że działa, ale sprawdziłeś czy otwiera się do samego końca? Wskaźnik temperatury silnika też nie jest super dokładny i nawet jeśli pokazuje połowę to temperatura może wynosić dopiero około 70 stopni. Żeby z kratek poleciało gorące, a nie ciepłe powietrze to trzeba niestety poczekać trochę dłużej niż do osiągnięcia przez wskazówkę połowy skali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum