Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam, to mój pierwszy post na forum ale korzystałem już wcześniej z waszych porad. od tygodnia jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem MG ZR w Dieslu i od kupna walczę z ogrzewaniem w aucie. Silnik łapie normalną temperaturę po kilku minutach, nie ma falowania a mimo to ogrzewania brak. Zawór sprawdziłem, tzn zamiast niego podłączyłem mufkę ale to nie pomogło. Odpowietrzanie zrobiłem zgodnie z jednym z opisów z forum. Nic. Zawiozłem do mechanika. FATIMEX na chałupniczej. Gość sprawdził nagrzewnicę i przejście jest. Ale pod zbiorniczkiem jest dopięta elektryczna pompa (od WEBASTO podobno) do wymuszenia obiegu bo oryginalna pompa nie działa a termostatu w ogóle nie ma. Mówi że to ktoś na podwórku przerobił bo było taniej. Teraz za nową pompę i termostat z robocizną chce 1000zł. Czy to ma dla was sens? Czy ktoś spotkał już z takim chałupnictwem i czy ta cena jest uczciwa? Jak robić pompę to od razu rozrząd? Jutro rano mam mu dać znać.
Ostatnio zmieniony przez patorasan Wto Gru 10, 2013 19:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 10, 2013 18:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolejna sprawa to wymiennik ciepla ( olej/woda ) tam tez jest termostat, generalnie posprawdzaj najpierw czy nie jest cos nadrutowane z wezami - to nie moze byc przypadkowo poskladane
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum