Wysłany: Sro Gru 18, 2013 21:04 [r45] P1222 blad, ale wszystko dobrze?
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Panowie dzis bylem u naszego klubowego kolegi steryda, podlaczyl mi autko pod kompa, wykasowal checka (nie zapalil sie juz), lecz wykryl blad ktory ciagle powraca "P1222", czytalem na forum wiele o tym bledzie, ale juz sam nie wiem, wszyscy pisza ze silnik pracuje twardo/ nie ma mocy itd itd. moje autko jest po wymianie rozrzadu swiec zarowych itd. mam zrobionego chipa, wtryski od sdi turbinke podkrecona, autko zbiera sie dobrze z dolnych i wysokich obrotow, caly czas jedzie dobrze nic sie nie dzieje, nie zauwazylem tez by silnik pracowal twardo, na kompie kat wtrysku byl 5* wiem ze to troszke za duzo ale bylo ustawiane na oko i tak wyszlo, odpalanie jest ok, pali od kopa dzien w dzien czy zimno czy nie, czy ten blad moze miec zwiazek ze zbyt wysoka wartoscia kata wtrysku?dziekuje i pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 18, 2013 21:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
P1222 to jest problem z komunikacja ECU pompa wtryskowa ze sygnał nie jest przerabiany odpowiedni. winny jest czujnik czasu wtrysku na pompie może jego początki padania albo jakiś kabel przerwany jest, skoro nie masz żadnych skutków ubocznych. Moga być chwilowe wiec dlatego ich nie odczuwasz.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ok remi, moze zaczne tak, jak nie mialem wtryskow chipa i turbiny, to auto nawet na sprawnej przeplywce nie jechalo, dopiero po zabiegach jest ok, powiedz mi co radzisz w tej sytuacji, czy to wymieniac ? co robic?
Koledzy,
co jakiś czas wyskakuje mi błąd p1222 w Rover 25 2itd 2005r. Z samochodem nic się nie dzieje niepokojącego, kąt ustawiony na 4. Mimo to podmienilem pompę na używek, ale dalej to samo. Zastanawia mnie tylko jedno. W czasie przyspieszania zwieksza się kat wtrysku. Czy tak powinno się dziać? Co jeszcze może powodować ten błąd.?
Prosze tego nie brać za pewnik ale kiedy bawiłem sie ustawieniem kąta początku wtrysku i kiedy przesadziłem z nim właśnie w okolice 5 ale nie wiecej to zapalił sie check, wydaje mi się że kod błędu to właśnie p1222 ( na 90 % ten błąd ), po skasowaniu i ustawieniu między 2.5 - 3 jest ok, błąd się juz nie wyświetlił a było to ze 3 lata temu.
Witam
Szwagier ma MG ZS 2.0 iDT i wlasnie ten błąd. Auto chodzi jak "traktor". Nie dymi i jest słaby na zimnym. Problem pojawił się jak kończyło się paliwo. We wtorek spróbuje wymienić filtr paliwa i zobaczę wtryski. Ewentualnie jakieś inne porady co zrobić żeby to normalnie chodziło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum