Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] P1222 blad, ale wszystko dobrze?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] P1222 blad, ale wszystko dobrze?
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 18, 2013 21:04   [r45] P1222 blad, ale wszystko dobrze?
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam,
Panowie dzis bylem u naszego klubowego kolegi steryda, podlaczyl mi autko pod kompa, wykasowal checka (nie zapalil sie juz), lecz wykryl blad ktory ciagle powraca "P1222", czytalem na forum wiele o tym bledzie, ale juz sam nie wiem, wszyscy pisza ze silnik pracuje twardo/ nie ma mocy itd itd. moje autko jest po wymianie rozrzadu swiec zarowych itd. mam zrobionego chipa, wtryski od sdi turbinke podkrecona, autko zbiera sie dobrze z dolnych i wysokich obrotow, caly czas jedzie dobrze nic sie nie dzieje, nie zauwazylem tez by silnik pracowal twardo, na kompie kat wtrysku byl 5* wiem ze to troszke za duzo ale bylo ustawiane na oko i tak wyszlo, odpalanie jest ok, pali od kopa dzien w dzien czy zimno czy nie, czy ten blad moze miec zwiazek ze zbyt wysoka wartoscia kata wtrysku?dziekuje i pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 18, 2013 21:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 18, 2013 21:54   

P1222 to jest problem z komunikacja ECU pompa wtryskowa ze sygnał nie jest przerabiany odpowiedni. winny jest czujnik czasu wtrysku na pompie może jego początki padania albo jakiś kabel przerwany jest, skoro nie masz żadnych skutków ubocznych. Moga być chwilowe wiec dlatego ich nie odczuwasz. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 18, 2013 22:16   

ok remi, moze zaczne tak, jak nie mialem wtryskow chipa i turbiny, to auto nawet na sprawnej przeplywce nie jechalo, dopiero po zabiegach jest ok, powiedz mi co radzisz w tej sytuacji, czy to wymieniac ? co robic?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 18, 2013 23:07   

Jak się nic nie dzieje odczuwalnie to jeździć :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mik18 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Sty 12, 2019 21:09   

Koledzy,
co jakiś czas wyskakuje mi błąd p1222 w Rover 25 2itd 2005r. Z samochodem nic się nie dzieje niepokojącego, kąt ustawiony na 4. Mimo to podmienilem pompę na używek, ale dalej to samo. Zastanawia mnie tylko jedno. W czasie przyspieszania zwieksza się kat wtrysku. Czy tak powinno się dziać? Co jeszcze może powodować ten błąd.?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 12, 2019 22:19   

mik18, Jak sie nic nie dzieje to smigac i tyle :-D Tak kat sie ma przestawiac :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 21, 2019 19:55   

Prosze tego nie brać za pewnik ale kiedy bawiłem sie ustawieniem kąta początku wtrysku i kiedy przesadziłem z nim właśnie w okolice 5 ale nie wiecej to zapalił sie check, wydaje mi się że kod błędu to właśnie p1222 ( na 90 % ten błąd ), po skasowaniu i ustawieniu między 2.5 - 3 jest ok, błąd się juz nie wyświetlił a było to ze 3 lata temu.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Cookie 



Dołączył: 29 Lip 2018
Posty: 4



Wysłany: Sob Kwi 20, 2019 14:52   

Witam
Szwagier ma MG ZS 2.0 iDT i wlasnie ten błąd. Auto chodzi jak "traktor". Nie dymi i jest słaby na zimnym. Problem pojawił się jak kończyło się paliwo. We wtorek spróbuje wymienić filtr paliwa i zobaczę wtryski. Ewentualnie jakieś inne porady co zrobić żeby to normalnie chodziło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] 33 - silniczek serwo dystrybucji - Co to za blad?
orzeeel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Kwi 28, 2014 19:29
orzeeel
Brak nowych postów [r 45] blad czujnika zamkniecia dzwi
yagher Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pią Lip 24, 2009 06:15
yagher
Brak nowych postów [R45] Awaria systemu wtyrsku, blad na benzynie jak i na lpg
orzelgorskiego Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Kwi 10, 2017 18:07
orzelgorskiego
Brak nowych postów [MG ZS] Wszystko o felgach
14/15/17 cali
freestyler Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Wrz 03, 2007 19:13
sTERYD
Brak nowych postów [R420]Jak samemu dobrze zakonserwować podwozie
Rafal420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Wrz 03, 2013 22:11
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink